[XJ40] Wymiana tylnego dyferencjału.

Moderator: V12

Awatar użytkownika
AdaM92
Posty: 143
Rejestracja: pt lip 11, 2014 6:29 pm

Post autor: AdaM92 »

Prawie zapomniałem :D

Po pracach wygląda tak ...

Tak wiem jednej śruby zapomniałem wkręcić :tongue:



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jaguar XJ40 Sovereign 3,6 1987
Jaguar XJR XJ6 1992
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3341
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Warto było? Cicho pracuje?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Awatar użytkownika
AdaM92
Posty: 143
Rejestracja: pt lip 11, 2014 6:29 pm

Post autor: AdaM92 »

Pewnie! mostu wgl nie słychać, elegancko pracuje! Jestem zadowolony z tej pracy :king:
Jaguar XJ40 Sovereign 3,6 1987
Jaguar XJR XJ6 1992
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

AdaM92, super robota +++++ :king: :cheers: :salut:
Donkichot
Posty: 449
Rejestracja: pt sty 23, 2015 5:35 pm

Post autor: Donkichot »

No, ja bym się chyba nie porwał.
Gratki
XJ6 x300 3,2
Awatar użytkownika
AdaM92
Posty: 143
Rejestracja: pt lip 11, 2014 6:29 pm

Post autor: AdaM92 »

Dzięki starałem się :sunny:
Jaguar XJ40 Sovereign 3,6 1987
Jaguar XJR XJ6 1992
diesel41
Posty: 3
Rejestracja: pn maja 11, 2015 8:37 am

Post autor: diesel41 »

Posiadam Jaguara XJ6 3.2 automat 1991r z huczącym dyfrem o oznaczeniu C15HU-010-002, przełożenie 4.09 czy mogę założyć dyfer od Jaga 4.0? Bardzo proszę o pomoc. Mam do kupienia w dobrym stanie właśnie od 4.0 dlatego pytam:)
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

ja kiedyś wsadziłem 3.77 zamiast 3.58 i nie zauważyłem różnicy.
Jedynie 3.77 miał szpere.
Tutaj jest karkulator mostów.
http://www.differentials.com/technical- ... calculator
czy twoje auto było ze skrzynią ręczną ? W USA nie było tych modeli 3.2l
diesel41
Posty: 3
Rejestracja: pn maja 11, 2015 8:37 am

Post autor: diesel41 »

Jest to XJ6 Sovereign w automacie.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

Jak masz dobry dyff z $l to przełożenie jest 3.58 .
w drugiej tabelce która wysłałem na stronie kalkulacji możesz ocenić ile będzie auto robiło obrotów podczas np szybkości : MPH czyli mil na godzinę mile 55mil /godz to 88 km /godzinę
druga data to przełożenie mostu czyli twój to 4.07 a z 4l -3.58
ostatnie dane to koła czy masz 15 czy 16 .
po wpisaniu wyjdą obroty .
czyli patrząc na skrzynie automatyczną z nadbiegiem ( overdrive) wychodzi ze pzry szybkości 60 mil czy 96 km/godzinę możesz mieć obroty przy nowym przełożeniu o 400 obrotów niższe niż przy 4,07 .
Może stracisz trochę moment obrotowy ale tym bym się nie przejmował. moze zaoszczędzisz na benzynie.
diesel41
Posty: 3
Rejestracja: pn maja 11, 2015 8:37 am

Post autor: diesel41 »

Ok. Bardzo dziękuje za odpowiedź, teraz już rozumie. Czyli reasumujac mogę śmiało zakładać dyfer od 4.0l. 😄😄
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

:thumright:
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3341
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Przy zmianie z 4.09 na 3.58 dynamika pogorszy się o 12%, ale ekonomia wcale nie wzrośnie o 12%. Zrobisz jak chcesz, przez telefon odradzałem.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
ODPOWIEDZ