Kolejny problem, zaczął mi skubaniec wyć.
Generalnie są momenty nawet jak szybko jadę że praktycznie go nie słychać. Jak spuszczę z gazu to jest chyba najgorzej. Nie wiem kiedy był wymieniany olej, mam nadzieje ze jak wleje coś gęstego to się wyciszy.
Pytanie co i jak tam wlać, jaka jest opcja że to coś pomoże ?
Bo nowy dyf to będzie pewnie kosztował tyle co większość jaguarów wystawionych na sprzedaż :p
[XJ40] Dyferencjał
Moderator: V12
[XJ40] Dyferencjał
Jaguar XJ40 Sovereign 3,6 1987
Jaguar XJR XJ6 1992
Jaguar XJR XJ6 1992
Korek jest o ile dobrze pamiętam na kwadrat, chyba przedłużka nasadowa 1/2" pasuje...
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
w 100% .V12 pisze:Korek jest o ile dobrze pamiętam na kwadrat, chyba przedłużka nasadowa 1/2" pasuje...
jedynie z wyciem to jak wyje dyff to już nic czy prawie nic nie pomoże ale czemu nie wymienić oleju kiedyś to w Polsce dodawali skórkę od banana !!! .
sprawa druga czy wyje dyff czy łożyska przy kołach ?
Jeśli ktoś ma dobry słuch to warto go posadzić na środku tylnej kanapy i on szybko powie .
czasami może pomóc lekkie dokręcenie śruby przy dyferencjale ale to już ostateczność i tylko lekko i z dużym wyczuciem.
Można spróbować wymienić tulejkę rozporową 12456 na nową.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl