[SERIA] S3 4.2. Stuknięcie w tylnym moście przy redukcji
Moderator: V12
[SERIA] S3 4.2. Stuknięcie w tylnym moście przy redukcji
Stuknięcie w tylnym moście pojawia się zawsze przy redukcji z dwójki i czasami przy włączeniu wstecznego biegu,luzów na krzyżakach nie ma .Czy jest może jakaś regulacja tego przypadku? .Proszę kolegów o pomoc.Pozdrawiam jag85
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez jag85, łącznie zmieniany 1 raz.
A nie masz wrażenia, że skrzynia zbyt gwałtownie redukuje lub wrzuca wsteczny?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Olej wlany prawidłowy ATF Type G? Poziom właściwy? Jeśli tak, to poszukaj w googlach pod hasłem:
borg warner 66 shifts harsh / harsh shifting
borg warner 66 brake band adjust
borg warner 66 shifts harsh / harsh shifting
borg warner 66 brake band adjust
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
jag85, jeśli korzystasz z przeglądarki Chrome, to pod prawym przyciskiem myszki masz rozwijane menu, na którym wybierasz "Przetłumacz na język polski" i wszystko jasne.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Naprężyłem taśmy hamulcowe po obydwu stronach skrzyni, oczywiście musiałem kupić taki dynamometr o niskim naciągu bo nikt w okolicy nie miał.Luz był około dwóch obrotów śruby do momentu siedmiu nm,ale stuknięcie w dyfrze pozostało przy włączaniu biegów na postoju głównie wstecznego,ale zniknęło prawie do zera przy redukcji z dwójki na jedynkę.Czy tak powinna działać czy jeszcze jest coś nie tak .Proszę o odpowiedż pozdrawiam jag85
Trzeba wrzucić Park i podnieść jedno tylne koło, a następnie pokręcić nim w lewo/prawo żeby wyczuć jakiej wielkości jest suma luzów w układzie przeniesienia napędu.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Sumę luzów zmierzyłem podkładając pod podniesione tylne koło miarę i wyniosła ona 28 do 30 mm na obwodzie opony.Z tego co widać i słychać to największy luz jest na wałku atakującym i satelitach,więc mam pytanie ,w jakim stopniu zużyty jest dyfer załóżmy w skali od 1do10.Proszę o odpowiedz pozdrawiam jag85