Wyrwać? raczej nie jest tam normalny gwint i można to bez problemu odkręcić no chyba ze jakieś zabezpieczenie przed odkręceniem tam było.Ktoś wyrwał cały korek żeby wlać olej.
Zbiorniczek od wspomagania jest wsadzony od nowszego XJ40, powinien być taki
Dobrze wiedzieć, tak a pro po tematu wspomagania kierownicy to strasznie dużo mi tego oleju ubywa(w ciągu miesiąca ok 0.5l) ale to już inna historia, w poniedziałek podjadę na myjnie i postaram się wyczyścić całą prawą stronę silnika i może dojdę skąd i z czego cięgnie. Ale to już inny temat.
Nivo jak działa?... hmm no w sumie nie było problemu żeby auto siedziało "na glebie" jak na tylnej kanapie siedziały 3 osoby, resorowanie jest bardzo dobre. Jutro załaduje czymś bagażnik i zaproszę jakieś 3 obciążniki, odpalę i zobaczę czy tył się podniesie. Swoją drogą cały zbiornik jest tłusty(nie ma na nim oleju ale wygląda jakby ktoś go oblał olejem i tak zostawił) no i przewód wychodzący ze zbiornika(ten zupełnie na dole) był już przez kogoś naprawiany, jest tam coś w rodzaju cementu do wydechów i jest to mokre... no ale w poniedziałek podjadę na myjnie i to porządnie umyję bo teraz ciężko jest dojść skąd to cieknie. A że jeszcze dziś olej wymieniałem w silniku to mała kąpiel się mu przyda.
Chodzi o przedni amortyzator i jakąś zaślepkę za nim czy o amortyzator tylni i gdzieś na nim jest zaślepka?od strony kierowcy z tyłu amortyzatora jest zaślepka