[XF] zwiększenie prześwitu
Moderator: V12
[XF] zwiększenie prześwitu
Witajcie po małej przerwie.
Zwracam się do Was z pytaniem. Jak można podnieść XF o 1-2 cm? Czy wymienić sprężyny, może regulacja, a może macie jakieś inne pomysły? Tam gdzie jestem 1cm w górę bardzo dużo zmienia (uprzedzając pytania)...
pozdrawiam
RS
Zwracam się do Was z pytaniem. Jak można podnieść XF o 1-2 cm? Czy wymienić sprężyny, może regulacja, a może macie jakieś inne pomysły? Tam gdzie jestem 1cm w górę bardzo dużo zmienia (uprzedzając pytania)...
pozdrawiam
RS
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez rifies, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie można nic modyfikować w samochodzie na gwarancji, ale myślę o usztywniaczach gumowych do sprężyn. Nie można zamówić wyrówniarki, żeby drogę poprawiła?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 669
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 669
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm
Do mnie przyjechał też"ścigant" e-type'm na oponach 60 i dziwił się że zaczepia wydechami z tyłu...doradziłem mu...wymiane opon na oryginalny wymiar 195x70x15, a profil 70 to są opony już tylko produkowane do busów, mają o dwa trzy kordy więcej, są dobre bo po nawet długim postoju nie deformują się.....i są nie drogie. Mam takie 205x70x15 w XJ6-4.2.
czesc,
rozmiar opon to 245/45 r18. wersja jest normalna, tzn nie R. Ogumienie naturalnie takie jak odebrałem z salonu. Oczywiście Jarku że ścinamy ale żona czasami może nie radzić sobie. Tu wszędzie są bardzo kąty natarcia i bardzo wąsko- najgorzej jest w marketach. Tubylcy z aso sprawdzają z UK co mogą zrobić... Zobaczymy. Inna sprawa, że powinienem zmienić tarcze na wentylowane bo oryginalne ostro się grzeją.
pzdr
rozmiar opon to 245/45 r18. wersja jest normalna, tzn nie R. Ogumienie naturalnie takie jak odebrałem z salonu. Oczywiście Jarku że ścinamy ale żona czasami może nie radzić sobie. Tu wszędzie są bardzo kąty natarcia i bardzo wąsko- najgorzej jest w marketach. Tubylcy z aso sprawdzają z UK co mogą zrobić... Zobaczymy. Inna sprawa, że powinienem zmienić tarcze na wentylowane bo oryginalne ostro się grzeją.
pzdr
Przecież są wentylowane.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
wszystkie się grzeją . te dziurawe musisz znaleźć gdzie były robione i czy przypadkiem nie tarcze z chin. tutaj tego jest wiele aż strach coś kupować jeśli nie jest w pudełku Jaguara.rifies pisze:Takie chyba nie grzałyby się jak pełne?
Tak się zastanawiałem nad zmianą gum na 225/55/18 . będą węższe ale wysokość będzie trochę większa a ten rozmiar nie będzie kolidował z licznikiem km.
Pamiętam jak w 2004 przyszły nowe Jagi xj z systemem cats. regulacja amortyzatorów za pomocą sterownika który reagował na szybkość . itp.
Gdy auta przychodziły z portu , były w pozycji dolnej prawie tarły brzuchami po ulicach. ( chodziło o to aby podczas transportu statkiem nie uszkodzić zawieszenia .) Podczas dostania auta do sprzedaży trzeba było zaprogramować to zawieszenie do pozycji normalnej.
ciekawe ze nie mogli zrobić tego zawieszenia regulowanego ręcznie jak i automatycznie. tym samym można by było podnieś auto wtedy gdy potrzeba.