[S-TYPE] stuk w zawieszeniu

Moderator: V12

jaguarek
Posty: 64
Rejestracja: czw mar 21, 2013 6:13 pm

[S-TYPE] stuk w zawieszeniu

Post autor: jaguarek »

Pzy pełnym skręcie kierownicą słychać puknięcie czy to łącznik stabilizatora.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez jaguarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Bardziej drążek kierowniczy lub mocowanie przekładni. Radzę jechać na stację diagnostyczną, żeby ustalili dokładnie.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
jaguarek
Posty: 64
Rejestracja: czw mar 21, 2013 6:13 pm

Post autor: jaguarek »

Na stacji diagnostycznej byłem i niczego tam niezauwazyli,auto bez żadnego problemu przeszło przegląd.Luzów na kierownicy żadnych niema nawet wydaje mi się że powinien jakiś być bo kierownica jakoś tak ciężej chodzi zupełnie inaczej jak w xj.Stuknięcie słychać tylko z jednej stony i nie zawsze oraz zauważyłem też że jadąc autostradą z duzą prędkością auto zaczyna nosić nie wiem czy to jest spowodowane wiatrem czy jest coś nie tak z zawieszeniem dlatego obstawiałem na łączniki stabilizatora.
miaziol
Posty: 52
Rejestracja: sob gru 20, 2014 5:30 pm

Post autor: miaziol »

Łączniki stabilizatora raczej stukają na początku przy wjeżdżaniu czy zjeżdżaniu z krawężnika, wpadnięciu w dziurę, mocnych wychyłach nadwozia na boki. Ja bym raczej obstawiał luzy na gumach wahaczy. Jak tutaj są luzy to autem zaczyna nosić i przestaje się pewnie prowadzić.
jaguarek
Posty: 64
Rejestracja: czw mar 21, 2013 6:13 pm

Post autor: jaguarek »

miaziol pisze:Łączniki stabilizatora raczej stukają na początku przy wjeżdżaniu czy zjeżdżaniu z krawężnika, .
Właśnie o to mi chodziło ale ja to czasami słyszałem jak z prostej drogi skręcałem na droge gdzie było dosyć dużo z górki to w sumie coś podobnego jak zjeżdżanie z krawężników ale dwa razy było auto sprawdzane na innych stacjach diagnostycznych i dla odmiany u mechanika i każdy twierdzi że wszystko jest ok.Być może przy zjeżdżaniu zahaczyłem gdzies spodem i stąd to puknięcie.Więc wychodzi na to że S-type jadąc autostradą z prędkością około 200 km na godzinę przy podmuchu wiatru nie prowadzi się tak dobrze jak XJ.Nie tylko że czuć w nim prędkość ale zaczyna też go nosić po drodze.
ODPOWIEDZ