[XJ40] geometria

Moderator: V12

ojciec
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 24, 2013 6:21 pm

[XJ40] geometria

Post autor: ojciec »

Czy ktoś mam może wartości fabrycznego powinny być ustawione w xjr lub zwykłej xj40 4.0L zz 1992r?
Tylne zawieszenie po konwersji jeśli ma to jakieś znaczenie.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez ojciec, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

była jeszcze informacja o ustawieniu przodu w xj40 poprzez niwelowanie podstawianie podkładek pod belkę .
Trzeba pamiętać ze Jaguar podawał wymiary ustawienia tych aut podczas obciążenia czyli wstawiania specjalnych uchwytów do zawieszenia aby ustawić auto jakby pod obciążeniem podczas robienia odczytu ustawienia.
ojciec
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 24, 2013 6:21 pm

Post autor: ojciec »

Jarek-Jerryjag dzięki!
Skoro mam jeszcze sport to interesuje mnie pierwsza tabelka z pierwszej strony i ostatnia tabelka z czwartej strony?
Mógłby mi ktoś jeszcze tak z grubsza napisać po polsku co oznaczają te zwroty w tabelach ☺ bo nie wiem czy dobrze sobie to przetlumaczyłem.
92 - XJR 4.0
88 - XJS 5.3 V12
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

ojciec, podaj dokładnie rok i model bo ostatnia tabelka dotyczy XJR-S
ojciec
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 24, 2013 6:21 pm

Post autor: ojciec »

1992r, 4.0 xjr sport
92 - XJR 4.0
88 - XJS 5.3 V12
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

ja bym trzymał sie wytycznych na stronie 2 tam jest opis wszystkich xj40 . ciężko mnie powiedzieć jaka była zmiana zwykłych aut a xjr w 1992 . ( niestety tych aut nie sprowadzali do USA) sprawa druga ten informator wygląda ze był robiony na USA bo jest w inczach ale nie powinien odbiegać od specyfikacji europejskich z wyjątkiem Anglii.
zwróć uwagę na tak zwany "total toe" czyli zbieżność . jest ona też zależna od wysokości kół .
też jest napisane ze podczas ustawiania zbieżności nie włączać silnika gdy jest zamocowane Nivo.
ODPOWIEDZ