Czy ktoś mam może wartości fabrycznego powinny być ustawione w xjr lub zwykłej xj40 4.0L zz 1992r?
Tylne zawieszenie po konwersji jeśli ma to jakieś znaczenie.
[XJ40] geometria
Moderator: V12
[XJ40] geometria
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez ojciec, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
była jeszcze informacja o ustawieniu przodu w xj40 poprzez niwelowanie podstawianie podkładek pod belkę .
Trzeba pamiętać ze Jaguar podawał wymiary ustawienia tych aut podczas obciążenia czyli wstawiania specjalnych uchwytów do zawieszenia aby ustawić auto jakby pod obciążeniem podczas robienia odczytu ustawienia.
Trzeba pamiętać ze Jaguar podawał wymiary ustawienia tych aut podczas obciążenia czyli wstawiania specjalnych uchwytów do zawieszenia aby ustawić auto jakby pod obciążeniem podczas robienia odczytu ustawienia.
Jarek-Jerryjag dzięki!
Skoro mam jeszcze sport to interesuje mnie pierwsza tabelka z pierwszej strony i ostatnia tabelka z czwartej strony?
Mógłby mi ktoś jeszcze tak z grubsza napisać po polsku co oznaczają te zwroty w tabelach ☺ bo nie wiem czy dobrze sobie to przetlumaczyłem.
Skoro mam jeszcze sport to interesuje mnie pierwsza tabelka z pierwszej strony i ostatnia tabelka z czwartej strony?
Mógłby mi ktoś jeszcze tak z grubsza napisać po polsku co oznaczają te zwroty w tabelach ☺ bo nie wiem czy dobrze sobie to przetlumaczyłem.
92 - XJR 4.0
88 - XJS 5.3 V12
88 - XJS 5.3 V12
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
ja bym trzymał sie wytycznych na stronie 2 tam jest opis wszystkich xj40 . ciężko mnie powiedzieć jaka była zmiana zwykłych aut a xjr w 1992 . ( niestety tych aut nie sprowadzali do USA) sprawa druga ten informator wygląda ze był robiony na USA bo jest w inczach ale nie powinien odbiegać od specyfikacji europejskich z wyjątkiem Anglii.
zwróć uwagę na tak zwany "total toe" czyli zbieżność . jest ona też zależna od wysokości kół .
też jest napisane ze podczas ustawiania zbieżności nie włączać silnika gdy jest zamocowane Nivo.
zwróć uwagę na tak zwany "total toe" czyli zbieżność . jest ona też zależna od wysokości kół .
też jest napisane ze podczas ustawiania zbieżności nie włączać silnika gdy jest zamocowane Nivo.