[X300] Jakie amorki na tył
Moderator: V12
-
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 6:56 pm
[X300] Jakie amorki na tył
W moim x300 3.2l 96r podczas szybkich zakrętów i ostrzejszych ruchach kierownicy tył auta pływa przez co dosc ułomnie sie pokonuje szybkie winkle przód jest sztywny - byłem na stacji diagnostycznej na trzepaczce i wszystko jest ok amorki dobre luzów nie ma , myśle nad zmaina amortyzarorów na twardsze czy sygnowane do Xjr podejdą i będą twardsze ??
Racja! Sprawdź koniecznie tylne tuleje, o których mówi Andi.
Jeśli chodzi o amortyzatory to najlepiej Bilstein.
Sprężyny od XJR'a to dobry pomysł, ale musisz wymienić łącznie z amortyzatorem które współpracują z takimi sprężynami. Amorki muszą szybko tłumić drgania. Jeśli założysz sprężyny z XJR'a a amorki dotychczasowe, to bardzo szybko się zużyją.
Na swoim aucie testowałem różne warianty, łącznie ze sprężynami z XJR'a. Na tych ostatnich, naprawdę super jeździło się tylko po autostradach no i po trasie katowickiej. Po torowiskach warszawskich i licznych nierównościach w stolicy Jaguar skacze jak maluch.
Po licznych próbach zastosowałem: tylny stabilizator z XJR'a, sprężyny z daimler six long ( 9 zwojów), i zmodyfikowane amortyzatory Bilstein.
Modyfikacja polegała na zmianie regulacji - wymianie płytek wewnątrz amortyzatora ( w Polskim Serwisie Bilstein).
Teraz można normalnie jeździć.
Jeśli chodzi o amortyzatory to najlepiej Bilstein.
Sprężyny od XJR'a to dobry pomysł, ale musisz wymienić łącznie z amortyzatorem które współpracują z takimi sprężynami. Amorki muszą szybko tłumić drgania. Jeśli założysz sprężyny z XJR'a a amorki dotychczasowe, to bardzo szybko się zużyją.
Na swoim aucie testowałem różne warianty, łącznie ze sprężynami z XJR'a. Na tych ostatnich, naprawdę super jeździło się tylko po autostradach no i po trasie katowickiej. Po torowiskach warszawskich i licznych nierównościach w stolicy Jaguar skacze jak maluch.
Po licznych próbach zastosowałem: tylny stabilizator z XJR'a, sprężyny z daimler six long ( 9 zwojów), i zmodyfikowane amortyzatory Bilstein.
Modyfikacja polegała na zmianie regulacji - wymianie płytek wewnątrz amortyzatora ( w Polskim Serwisie Bilstein).
Teraz można normalnie jeździć.
XJSC V12