Przy łagodnym traktowaniu pedału gazu kierownica w poziomie, auto jedzie prosto samo.
Przy mocnym wciśnięciu gazu lekki, ale gwałtowny ruch auta w lewo, kierownica lekko w prawo i auto znowu jedzie prosto, nawet po puszczeniu kierownicy, aż do zdjęcia nogi z gazu, bo wtedy znowu lekki, ale gwałtowny ruch w prawo, kierownica wraca do poziomu itd. Geometria wzorcowa, żadnych wycieków z maglownicy i przekładni kierowniczej, prawidłowy poziom oleju, równe ciśnienia w dobrych oponach, bezpiecznik F12 ok.
[X300] wężykuje
Moderator: V12
[X300] wężykuje
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez marys, łącznie zmieniany 1 raz.
Upewnij się czy nie masz luzów na mocowaniach maglownicy - sama przekładnia może być OK, ale może ruszać się w tulejach, powodując zmiany kierunku jazdy.
Najłatwiej to sprawdzić w 2 osoby: samochód stoi na ziemi, silnik wyłączony, przy otwartej masce mocowanie dobrze widać z prawej strony, druga osoba energicznie rusza kierownicą lewo-prawo. Jeśli maglownica rusza się względem mocowania to masz problem - generalnie temat trudny do ogarnięcia, ja walczyłem z tym kilka miesięcy i skończyło się regeneracją jednej tulei i dorobieniem niezbyt eleganckiej podkładki zmniejszającej luz między mocowaniami.
Najłatwiej to sprawdzić w 2 osoby: samochód stoi na ziemi, silnik wyłączony, przy otwartej masce mocowanie dobrze widać z prawej strony, druga osoba energicznie rusza kierownicą lewo-prawo. Jeśli maglownica rusza się względem mocowania to masz problem - generalnie temat trudny do ogarnięcia, ja walczyłem z tym kilka miesięcy i skończyło się regeneracją jednej tulei i dorobieniem niezbyt eleganckiej podkładki zmniejszającej luz między mocowaniami.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez qbaty, łącznie zmieniany 1 raz.
już po problemie
Rzecz banalna, to nie był układ kierowniczy.To była odkręcona (3 obroty!) nakrętka piasty
lewego tylnego koła.
lewego tylnego koła.