[XJS] duże kapcie

Moderator: V12

Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

[XJS] duże kapcie

Post autor: Papryk »

Podsylam fotke jak to wyglada.


Niebieską strzałka zaznaczyłem miejsce gdzie ocierała felga. Zamontowałem tymczasowe pseudo dystansy- podkładki, felga już nie ociera.

Ociera opona (czerwona strzałka), opona ocierała tez wcześniej. Cieżko bedzie dać większy dystans bo opona zacznie ocierać o częśc nadkola. Ocieranie jest tylko przy maksymalnym skrecie.
Auto podniosłem tak abym mógł kontrolować skręt. Domyslam się, że jak auto siadzie opony rozejdą sie jeszcze bardziej i bedzie bardziej tarło. Co robić? Montowac jeszcze większe dystanse i kombinować z nadkolem??


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez Papryk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Ociera o tuleje wahacza. Spróbuj go opuscić żeby obciążyć zawieszenie, powinno być lepiej.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
markus gaźnikus
Posty: 669
Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm

Post autor: markus gaźnikus »

Patryk

O ile pamiętam w starszych modelach przed 1979 były ograniczniki skrętu przy zwrotnicach. Doradzam powrócic do oryginalnych felg, dystanse powodują zmianę promienia zataczania zwrotnic oraz nieodpowiednie obciążenie łożysk.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

Patryk pamiętam koła i opony . czy coś zmieniłeś ? czy mógłbyś zmierzyć offset (ET) felg z dystansami oraz jak szerokie są felgi.
Awatar użytkownika
tkp15
Posty: 401
Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:58 pm

Post autor: tkp15 »

jak chcesz to możemy się zamienić?
Obrazek
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

Dzieki Tomek ale mam inne plany.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

czy opuściłeś auto z tymi kołami. podłóż jakieś cegłówki pod koło aby zobaczyć jak jest jeśli koło to jest wyżej niż inne ?
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

jest wyżej jakies 3 cm. Troche sie rozchorowałem, więc prace narazie wstrzymane.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

współczuje, tutaj dla mnie zabójczy klimat :pig: ale niebawem :sunny: .
wreszcie w 90% odzyskałem głos i wtorek zęby :bounce:
życzę powrotu do zdrowia .i dzięki za ECU-s.
gdy będziesz budował następne auto na rajd znajdź może dwuosobowe to ja się piszę i przyjeżdżam budować ++++ :bounce: :cheers:
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

Kilka tabletek, mięta i powoli wracam do żywych.

Jarku najpierw musimy wiedziec gdzie jedzie następny złombol, dopiero potem pod wyjazd szykować fure :) Ja chyba zostane przy Daci, bez sensu jest ja sprzedawać po to aby za chwile kupić inne i ponownie je szykowac na wyjazd
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

Papryk pisze:chyba zostanę przy Daci, bez sensu jest ja sprzedawać po to aby za chwile kupić inne i ponownie je szykować na wyjazd
stary temat w wolnej chwili odczytałem go znowu . Papryk czy zmieniłeś zdanie ???
jesli nie to starzejesz się sorry ale znam siebie! ale jak pisałeś jedziecie na północ to trzeba wielu modyfikacji . jak będziesz szukał sponsorów ( nawet takich małych to pisz )
ODPOWIEDZ