Po prawie 2 tygodniach odpaliłem czterdziestkę i pojechałem na przejażdżkę... no i jest problem....
Przy jeździe na wprost i przy skręcie w prawo słychać stukanie / pukanie z prawego koła. Przy skręconych kołach w lewo (1 obrót kierownicy) stukanie/pukanie ustaje. dźwięk występ[je zarówno przy biegu na D jak i na N.
Przy jeździe do tyłu problem nie występuje.
Przy montażu nowej chłodnicy wyciekło mi nieco płynu z układu nie wiem z 50 ml, czy to może być przyczyna takich stuków?
Jeśli nie to co wymieniać co może być nie tak?
[XJ40] stuki podczas jazdy do przodu i w prawo
Moderator: V12
[XJ40] stuki podczas jazdy do przodu i w prawo
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez ojciec, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
sprawdź poziom płynu w układze kierowniczym.ojciec pisze:Nie, słychać tylko odgłosy
Wygląda ze maglownica . Częste objawy były gdy auto jest zimne i tylko w jedną stronę jak skręcasz słychać odgłosy . pamiętam ze na gwarancii wymienialiśmy maglownicę .Można z tym żyć jeśli po rozgrzaniu auta przechodzi chyba ze to coś zupełnie innego jęczy ?
Jarek-Jerryjag, jeszcze raz przeczytałem co napisałeś i chyba się nie zrozumieliśmy
U mnie stuki występują w momencie jazdy do przodu a nie kręcenia kierownicą. Z tymi skreconymi kołami to chodzi o to ze zarówno jak jadę do przodu jak i skręcam w prawo w trakcie jazdy do przodu np pokonuje zakręt z prawo to coś mi stuka. Natomiast jak jadę i skręcamy w lewo, kierownica wykona mniej więcej 1 obrót szukanie ustaje.
Wydaje mi się że jeśli była by to maglownica to stuki dochodziło by przy kręcenia kierownicą zarówno na postoju jak i w trakcie jazdy. I dźwięk by ten dochodzi tylko w trakcie pracy kierownicy a u mnie stuki są nawet gdy kierownicą jest nie ruchoma (ustawiona do jazdy na wprost) a auto się toczy do przodu. Jutro z rana jadę do mechanika i zobaczymy jaka będzie diagnoza.
U mnie stuki występują w momencie jazdy do przodu a nie kręcenia kierownicą. Z tymi skreconymi kołami to chodzi o to ze zarówno jak jadę do przodu jak i skręcam w prawo w trakcie jazdy do przodu np pokonuje zakręt z prawo to coś mi stuka. Natomiast jak jadę i skręcamy w lewo, kierownica wykona mniej więcej 1 obrót szukanie ustaje.
Wydaje mi się że jeśli była by to maglownica to stuki dochodziło by przy kręcenia kierownicą zarówno na postoju jak i w trakcie jazdy. I dźwięk by ten dochodzi tylko w trakcie pracy kierownicy a u mnie stuki są nawet gdy kierownicą jest nie ruchoma (ustawiona do jazdy na wprost) a auto się toczy do przodu. Jutro z rana jadę do mechanika i zobaczymy jaka będzie diagnoza.
92 - XJR 4.0
88 - XJS 5.3 V12
88 - XJS 5.3 V12