[S-TYPE] Problem z cieknącą maglownicą
Moderator: V12
[S-TYPE] Problem z cieknącą maglownicą
Witam odświeżam temat.Mam cieknącą maglownicę i poszukuję dobrego fachowca z Łodzi.Wiem o Łubinowej ale tam chcą drogo tzn ja tak uważam bo około 1000zł.NO a Wy uważacie,że to drogo?I znacie jakiegoś dobrego fachowca?Bo czytałem dużo na forach i nic konkretnego nie ma oprócz Łubinowej i Przędzalnianej ale z tego miejsca już się wyprowadzili...Dziękuję z góry za odp.I jeszcze jedno pytanko.Gdzie naprawiają mechanizmy szyby.BO już 3 sztuki się zepsuły jedna za drugą..Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez mario0906, łącznie zmieniany 1 raz.
Niech maglownicę wymontuje ten co będzie naprawiał, w razie reklamacji nie będzie problemu z kosztami ponownego montażu.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
trudno mnie doradzać bo to jest w Polsce.
w USA mam firmę ze pokrywa nawet opłatę wymiany maglownicy (2 godziny) jak jest to z ich winy .
cena to około 300 dolarów. oni najczęściej maja przebudowaną na składzie tylko ekstra liczą jak sie nie odda starej która mozna przebudować.
Zawsze pytają w jakim położeniu jest połączenie śruba łącząca kolumnę z maglownicą . niby sa tylko dwa położenia aby te części były równo połączone.
dobry warsztat powinien zawsze wymienić "inner tie rod " nie znam nazwy polskiej,
soory .
http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 089b86.gif
łatwo to sprawdzić jak dostaje się maglownicę z powrotem te części maja mały opór jak sie nimi rusza.
w USA mam firmę ze pokrywa nawet opłatę wymiany maglownicy (2 godziny) jak jest to z ich winy .
cena to około 300 dolarów. oni najczęściej maja przebudowaną na składzie tylko ekstra liczą jak sie nie odda starej która mozna przebudować.
Zawsze pytają w jakim położeniu jest połączenie śruba łącząca kolumnę z maglownicą . niby sa tylko dwa położenia aby te części były równo połączone.
dobry warsztat powinien zawsze wymienić "inner tie rod " nie znam nazwy polskiej,
soory .
http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 089b86.gif
łatwo to sprawdzić jak dostaje się maglownicę z powrotem te części maja mały opór jak sie nimi rusza.
inner tie rod = drążek kierowniczy
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
dzięki mam " ilustrowany słownik samochodowy " niby wydany w 1987 ale wtedy to chyba jeszcze nie znali maglownic tylko opisany jest w detalach przekładnia kierownicza.V12 pisze:drążek kierowniczy
muszę poprawić moją wypowiedz poprzednią na temat "Zawsze pytają w jakim położeniu jest połączenie śruba łącząca kolumnę z maglownicą " dotyczyło to x300 a nie s typa. soory.
z ciekawostek . jeśli ktoś chce samemu przebudować maglownicę to warto poszukać starego filmu do aparatów fotograficznych 36mm . to jest bardzo ważne narzędzie którym owija się drążek w maglownicy ten z zębami aby podczas składania nie uszkodzić uszczelek . co prawda ja już od x lat przestawałem to robić bo jest za duża odpowiedzialność , i jeśli kupi się wszystkie części i narzędzia oraz informacje jak i dlaczego to wyjdzie się jak "Zabłocki "
Z drugiej strony mozna pewnie taniej dostać maglownicę używaną z gwarancją która nie cieknie .
A jeśli juz sie zdejmuje i zakłada maglownice to warto zmierzyć dokładnie rozstaw przednich opon taśmą mierniczą aby tak samo wyregulować nowa maglownicę . w 99% mozna obyć się bez oddawania auta do warsztatu na zbieżność.