Czołem.
Sprawa jest następująca: rozwaliłem przekładnię kierowniczą w moim Daimlerze. Nie wnikając jak to zrobiłem proszę o informację:
- czy przekładnia od x300 będzie pasować?
- czy jeśli miałem przekładnię ZF to mogę zamontować jaguarowską?
- czy lepsza jest przekładnia ZF czy Jaguara?
PS. Uprzedzam pytania: Przekładnię rozwaliłem, czyli nie da się jej zregenerować. Pękła obudowa na pół, powyginały się drążki kierownicze i tłoczki w środku.
Samochód: Jaguar XJ 40 1993 r. 4.0 litra
Pozdrawiam.
[XJ40] przekładnia kierownicza
Moderator: V12
[XJ40] przekładnia kierownicza
Daimler XJ40 4.0 1993 r.
Od X300 nie pasuje, szukaj używki od rocznika 93/94 (ZF lepszy).
P.S. Jak Ci się to udało??? Jakaś studzienka wystawała?
P.S. Jak Ci się to udało??? Jakaś studzienka wystawała?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Odświeżam własny wątek.
Po przygodzie ze studzienką samochód poskładałem i wszystko było ok przez kilka lat. Ale teraz mam duży problem ze wspomaganiem.
Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że kierownica chodzi bardzo lekko? Kręci się, za przeproszeniem, jak szalona.
Trudno utrzymać samochód prosto. Jakby wspomaganie bardzo mocno działało.
Jest to przekładnia ZF, była regenerowana 4 lata temu. Czy mogło coś puścić w niej? Bo objawy sugerują zbyt duże ciśnienie w układzie.
Czy na pompie jest regulator ciśnienia?
Po przygodzie ze studzienką samochód poskładałem i wszystko było ok przez kilka lat. Ale teraz mam duży problem ze wspomaganiem.
Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że kierownica chodzi bardzo lekko? Kręci się, za przeproszeniem, jak szalona.
Trudno utrzymać samochód prosto. Jakby wspomaganie bardzo mocno działało.
Jest to przekładnia ZF, była regenerowana 4 lata temu. Czy mogło coś puścić w niej? Bo objawy sugerują zbyt duże ciśnienie w układzie.
Czy na pompie jest regulator ciśnienia?
Daimler XJ40 4.0 1993 r.
Ogranicznik jest w pompie. Trzeba zmierzyć ciśnienie, jeśli okaże się że jest OK, to rozdzielacz przekładni działa niewłaściwie (puszcza olej do obiegu wspomagania w pozycji na wprost).
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Ciśnienie mierzy się na wyjściu z pompy. Olej powinien być Dexron IID/III. Jeśli przyczyna leży w maglownicy, lepiej zregenerować, bo używaną z małym przebiegiem bardzo trudno kupić.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl