[XJ40] zapieczone tylne hamulce
Moderator: V12
V12 pisze:Ponadto trzeba sprawdzić przekaźnik agregatu (żółty z logo Jaguara, po stronie kierowcy pod kokpitem, o ile pamiętam). W razie czego, nie można tego przekaźnika zastępować uniwersalnym.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Salvador, czy ty masz schemat tego samochodu i tego systemu .
jak pamiętam kiedyś parę razy wymieniałem przełącznik ciśnienia ten niebiesko złoty koło bomby . ale też kiedyś miałem problem z diodami .
Przekaźnik to najlepsza droga do znalezienia problemu . masz dwa systemy i albo jeden albo drugi nie działa ( może być wyjątek ze dwa są przerwane. ) w tym miejscu co jest pompy przekaźnik są tez przekaźniki sterownia ABS i główny przekaźnik który zasila przekaźnik pompy .
jak pamiętam kiedyś parę razy wymieniałem przełącznik ciśnienia ten niebiesko złoty koło bomby . ale też kiedyś miałem problem z diodami .
Przekaźnik to najlepsza droga do znalezienia problemu . masz dwa systemy i albo jeden albo drugi nie działa ( może być wyjątek ze dwa są przerwane. ) w tym miejscu co jest pompy przekaźnik są tez przekaźniki sterownia ABS i główny przekaźnik który zasila przekaźnik pompy .
Korzystam z http://www.jaguarclassicp...aguar-xj6-parts. Ale działam trochę po omacku. Na szczęście V12 mi dużo pomaga. Jak rozumiem te przekaźniki są w kokpicie pod kierownicą - jeszcze nie byłem zobaczyć. No i muszę się zastanowić jak je sprawdzić czy są dobre? Jeżeli w ogóle są, bo poprzedni właściciel nie oszczędzał Kotka.
SAL VIN: SAJJHALD4AK658695
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Salvador, zrób kopie schematu . po kolorach przewodów znajdziesz przekaźniki . Jest ważne sprawdzać kolory bo czasami byli mechanicy pozamieniają miejsca i zamiast reperować ABS . będziesz reperował coś innego .
jak pisałem poprzednio masz przekaźnik który ma dwa obwody jeden uruchamiający przekaźnik drugi uruchamiający np motor .
jak pisałem poprzednio masz przekaźnik który ma dwa obwody jeden uruchamiający przekaźnik drugi uruchamiający np motor .
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
po zdjęciu osłony pod kierownica na obudowie wentylatora sa trzy widoczne przekaźniki Zielony z baza niebieska to ABS przekaźnik sterownika. ( zielony ma 5 nóżek ). biały z bazą białą to główny przekaźnik ABS i Żółty z baza żółtą to przekaźnik pompy ABS.
w moim aucie trochę zasłania sterownik automatycznych pasów bezpieczeństwa ( Passive Restraint Control Module . U ciebie tego nie powinno być . tak ze będziesz miał łatwiejszy dostęp . Wysłałem też do ciebie na email dokładny schemat z opisami do twojego auta.
w moim aucie trochę zasłania sterownik automatycznych pasów bezpieczeństwa ( Passive Restraint Control Module . U ciebie tego nie powinno być . tak ze będziesz miał łatwiejszy dostęp . Wysłałem też do ciebie na email dokładny schemat z opisami do twojego auta.
To znaczek Lucas-a Brak oryginalnego żółtego świadczy, że ktoś tam już grzebał.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Salvador, dzisiaj widziałem zdjęcia . ja czasami wysyłam info jak i zdjęcia przez gmail ale głównie piszę i otwieram email na jerryjag@msn.com.
żółty przekaźnik jest jest bardzo mocny tak ze ciężko jego zastąpić innym .
sprawdź czy prąd dochodzi do bazy przekaźników i czy mostkując przekaźnik pompa zacznie chodzić. Patrz na schemat.
żółty przekaźnik jest jest bardzo mocny tak ze ciężko jego zastąpić innym .
sprawdź czy prąd dochodzi do bazy przekaźników i czy mostkując przekaźnik pompa zacznie chodzić. Patrz na schemat.