[XJ40] Światła postojowe - i pozostałe.
Moderator: V12
[XJ40] Światła postojowe - i pozostałe.
Witam. Mam Jaguara od kilku dni i narazie jeszcze nie wiele o nim mogę powiedzieć poza tym, że będę miał z nim sporo pracy. Jest to XJ 40 z 1989 roku z prostokątnymi lampami 3,6ccm. Proszę mi pomóc z takim oto problemem. Przełączam przełącznik świateł z pozycji ) na 1 to z tyłu zapalają mi si dilne paski pomarańczowe, a z przodu nic! Wydaje mi się że powinny z przodu zapalić się lampy postojowe? Gdy przełącze przełącznik na pozycję 2 to z przodu zapalają się światła mijania. Dodam, że gdy włącze kierunek to po odpowiedniej stronie lampy tylne migają pomarańczowymi paskami z większą jaskrawością. Czy tak ma być?
Gdy brałem auto do siebie lampy tylne po załączeniu świateł paliły się na czerwono takim diodowym prostokątem. Po naciśnięciu hamulca prostokąt ten cały wypełniał się czerwonym światłem diodowym. Co mogę zrobić z tym oświetleniem? Proszę o jakieś wskazówki od czego zacząć.
Gdy brałem auto do siebie lampy tylne po załączeniu świateł paliły się na czerwono takim diodowym prostokątem. Po naciśnięciu hamulca prostokąt ten cały wypełniał się czerwonym światłem diodowym. Co mogę zrobić z tym oświetleniem? Proszę o jakieś wskazówki od czego zacząć.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez fenlix, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 656
- Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm
Rozumiem że lampy masz diodowe, czyli samoróby?
Ciężko będzie Ci pomóc bo nie są to standartowe lampy od 40-stki.
Prawidłowo przy pozycji 1, włączają się lampy pozycyjne z przodu i lampy czerwone z tyłu.
Pozycja 2, lampy mijania z przodu, tyl bez zmian.
Pomarańczowy część klosza z tyłu jest od migacza.
Te lampy kojarzę z jakiegoś zlotu/sptu, tylko nie moge sobie przypomnieć czyje było to auto.
Ciężko będzie Ci pomóc bo nie są to standartowe lampy od 40-stki.
Prawidłowo przy pozycji 1, włączają się lampy pozycyjne z przodu i lampy czerwone z tyłu.
Pozycja 2, lampy mijania z przodu, tyl bez zmian.
Pomarańczowy część klosza z tyłu jest od migacza.
Te lampy kojarzę z jakiegoś zlotu/sptu, tylko nie moge sobie przypomnieć czyje było to auto.
Kupiłeś tę czterdziestkę z Wrocławia? Czarna z polerowanymi nieoryginalnymi felgami?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Tak. To chyba ta czarna z felgami jak od kombajnu. Z tyłu pozostał dywanik Jacoo i Monia. Może to coś wam rozjaśni. Miło go 5ciu właścicieli i żaden o niego nie dbał. Elektryka w opłakanym stanie. Tapicerki też. Miał chyba zainstalowanego dużo sprzęty audio, bo ktoś go w pośpiechu wyciągał i nawet nie przykręcał tapicerek. Dużo już poprawiłem, ale jeszcze więcej do zrobienia. Może dacie mi jeszcze jakieś informacje na temat płynów w tym aucie. Co i gdzie się wlewa. Każda informacja się przyda. Może znacie też historię tego auta?
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Tak, to ten kwiatek. Przepraszam, że zapytam, co Cię skłoniło do zakupu tego egzemplarza?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 656
- Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm
jak kabelki Ci nie obce to dobrze
na samym początku bym tym się zajął, pamiętam że był rogrzebany na zlocie, kabli na wierzchu miał pod dostatkiem.
Myślę że najwięcej grzebane było właśnie w audio także raczej doprowadzenie tego do ładu nie powinno Ci sparwić wiele problemu.
Co do lamp powróciłbym na Twoim miejscu do oryginału, pewnie szybciej to zrobisz i moim zdaniem lepszy efekt.
Sprawdź czujniki temperatury itp bo może też coś grzebali i wtedy może być niemiła niespodzianka.
Tapicerkę możesz kupic, nie sądze by były to jakieś wielkie koszta.
Nie pamiętam w jakim stanie była blacha, ale jeżeli stan blach tez nie jest zachwycający to zawsze jest wyjście z sytuacji
Jak będzie dużo do zrobienia to pomyślałbym na Twoim miejscu o angliku jako dawcy. Myślę że możesz w razie czego uderzyć do Papryka z forum mi już pomógł nie raz w przypadku "anglików".
Sporo części możesz za śmieszne pieniądze kupić na forumowy kocim bazarku mało że kupisz po okazyjnych cenach to jeszcze pomożesz przy okazji zwierzakom.
Informacji na forum juz jest sporo, musisz pogrzebać i poszukać. Nie bój sie korzystać z opcji szukaj jak nie znajdziesz odpowiedzi w istniejących postach to wal śmiało postaramy się pomóc.
Pozdrawiam
na samym początku bym tym się zajął, pamiętam że był rogrzebany na zlocie, kabli na wierzchu miał pod dostatkiem.
Myślę że najwięcej grzebane było właśnie w audio także raczej doprowadzenie tego do ładu nie powinno Ci sparwić wiele problemu.
Co do lamp powróciłbym na Twoim miejscu do oryginału, pewnie szybciej to zrobisz i moim zdaniem lepszy efekt.
Sprawdź czujniki temperatury itp bo może też coś grzebali i wtedy może być niemiła niespodzianka.
Tapicerkę możesz kupic, nie sądze by były to jakieś wielkie koszta.
Nie pamiętam w jakim stanie była blacha, ale jeżeli stan blach tez nie jest zachwycający to zawsze jest wyjście z sytuacji
Jak będzie dużo do zrobienia to pomyślałbym na Twoim miejscu o angliku jako dawcy. Myślę że możesz w razie czego uderzyć do Papryka z forum mi już pomógł nie raz w przypadku "anglików".
Sporo części możesz za śmieszne pieniądze kupić na forumowy kocim bazarku mało że kupisz po okazyjnych cenach to jeszcze pomożesz przy okazji zwierzakom.
Informacji na forum juz jest sporo, musisz pogrzebać i poszukać. Nie bój sie korzystać z opcji szukaj jak nie znajdziesz odpowiedzi w istniejących postach to wal śmiało postaramy się pomóc.
Pozdrawiam
fenlix, proponuję zrobić listę czego Ci potrzeba, żeby go przywrócić do stanu oryginalnego. Sporo z tych części pewnie wala się u mnie w komórce i z przyjemnością wystawię je na kocim bazarku.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
no dobrze fenlix, wiemy co jest, teraz powiedz co chcesz z tego zrobić?
Co by to nie było to trzymamy kciuki
Obiecaj jedno, że go uratujesz!,
że starczy Ci cierpliwości i środków płatniczych na karcie kredytowej.
W związku z tym, że cel jest słuszny, nie lada wyzwanie przed Tobą, więc też się zaoferuję, mam x300 (anglik) coś tam pasuje do 40-tki zdaje się że wnętrze, oddam Ci po taniości co będę miał, a Ty będziesz chciał.
Co by to nie było to trzymamy kciuki
Obiecaj jedno, że go uratujesz!,
że starczy Ci cierpliwości i środków płatniczych na karcie kredytowej.
W związku z tym, że cel jest słuszny, nie lada wyzwanie przed Tobą, więc też się zaoferuję, mam x300 (anglik) coś tam pasuje do 40-tki zdaje się że wnętrze, oddam Ci po taniości co będę miał, a Ty będziesz chciał.
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Witam. Nie miałem dzisiaj wiele czasu, ale rozgrzebałem kierunki na przednich bocznych błotnikach. Wymieniłem żarówki 12V/4W - jest OK. Kierunki działają. Rozgrzebałem światła w zderzaku - zespolone postojowe z kierunkami. I tu mnie zdziwienie spotkało. Włączyłem miernik i raz 13V a raz 15 w prawej lampce. Jednak pomimo że jakieś napięcie dochodziło to żaróweczka nie zapaliła się. Napewno była sprawna! 12V/5W. Narazie tak pozostawiłem. Musiałem szorować do pracy.