[X300] Sovereign 4,0 96r. Lusterka
Moderator: V12
[X300] Sovereign 4,0 96r. Lusterka
Nie reagują na joystick. Bezpiecznik ok., rozebrałem drzwi - napięcie wychodzi z każdej pozycji panela sterowania ale nie pojawia się na wtyczce lusterka.
Nie wiem, czy ma to związek z tematem, ale nie działa elektryczna regulacja kierownicy, centralny zamek przednich prawych drzwi a antena wysuwa się i chowa kiedy chce.
Nie wiem, czy ma to związek z tematem, ale nie działa elektryczna regulacja kierownicy, centralny zamek przednich prawych drzwi a antena wysuwa się i chowa kiedy chce.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez marys, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście chodzi o SOVEREIGN, ale nie w tym rzecz, lecz w problemach elektryki c.d.
Wyjechałem ,, na miasto", upał i niespodziewanie zanikło zasilanie panela sterowania (wentylacja i AC). Pojawiło się ponownie po kilku min. jazdy, po następnych kilku znowu padło. Wróciło przed garażem! Nie wiem co może mnie jeszcze spotkać. Czyżby pojawiał się jakiś problem z masą ?!
Wyjechałem ,, na miasto", upał i niespodziewanie zanikło zasilanie panela sterowania (wentylacja i AC). Pojawiło się ponownie po kilku min. jazdy, po następnych kilku znowu padło. Wróciło przed garażem! Nie wiem co może mnie jeszcze spotkać. Czyżby pojawiał się jakiś problem z masą ?!
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Tak patrzę na te lusterka i kierownicę to wszystko jest kierowane przez sterownik (Column/Mirror Movement control Module )
sporo roboty bo trzeba sprawdzić wszystkie komendy dochodzące to tego sterownika jak również wychodzące. Czasami warto mieć WDS lub stare PDU co by zrobiło robotę za nas.
Swego czasu Jaguar miał problem z ruszaniem się kierownicy zmieniali motorki i do tego jeszcze ciągłe dodawali jakieś oporniki, też zmieniali te sterowniki . już nie pamiętam czy to było na początku w 1995 czy 1996 .
twoje auto ma pamięć siedzeń i lusterek?
sporo roboty bo trzeba sprawdzić wszystkie komendy dochodzące to tego sterownika jak również wychodzące. Czasami warto mieć WDS lub stare PDU co by zrobiło robotę za nas.
Swego czasu Jaguar miał problem z ruszaniem się kierownicy zmieniali motorki i do tego jeszcze ciągłe dodawali jakieś oporniki, też zmieniali te sterowniki . już nie pamiętam czy to było na początku w 1995 czy 1996 .
twoje auto ma pamięć siedzeń i lusterek?
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Minęła (prawie) zima a moja elektryczna kierownica i lusterka ani drgną ( pomimo, że sprowadziłem z Anglii następny moduł sterujący tym ustrojstwem). Na szczęście zablokowały się w dobrym dla mnie ustawieniu. Natomiast antena wysuwa się czasem i tylko w deszczowe dni lub podczas mycia samochodu. Da się z tym żyć ale bardzo bym chciał, żeby to działało.
Odstawiłem auto do mechanika ( elektryk hobbysta ), odebrałem po 3 dniach z poprawnie działającą kolumną kierowniczą i lusterkami - z zapewnieniem, że to już się więcej nie powtórzy. Mało tego, martwy od zakupu zegarek też ożył i sprawnie funkcjonuje !!!. Pojawił się natomiast mały problem, a mianowicie od czasu do czasu, podczas jazdy (i nie tylko) słyszę i odczuwam na kierownicy (drewniana) klikanie 2 przekażników. Piszę dwóch, ponieważ udało mi się je namierzyć. Są to dwa małe przekażniki, które widać po zdjęciu drewnienej maskownicy, po prawej stronie tuż pod radiem. Co myślicie, można to zignorować czy to coś poważnego ?.