[XJ40] nie kręci rozrusznik 1994 4.0
Moderator: V12
-
- Posty: 18
- Rejestracja: czw wrz 03, 2015 8:38 pm
[XJ40] nie kręci rozrusznik 1994 4.0
Witam rozrusznik nie kręci po przekręceniu stacyjki, na krótko rozrusznik działa.Sprawdzałem przekaznik dbc 10008 czyli rozrusznika po przekręceniu stacyjki blaszka się domyka. bezpieczniki wszystkie ok. masy w samochodzie sprawdzone. gearbox ok. Czy moge prosić o przesłanie na email schemat elektryczny do tego układu i czy + który daje sygnał do rozrusznika wychodzi bezpośrednio z przekaznika dbc10008 do rozrusznika czy po drodze w podszybiu jest jakiś przekaznik, komputer ?
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez kongobongo19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
http://www.jagrepair.com/images/AutoRep ... 0Guide.pdf
strona #6 Tam jest parę możliwości ze nie zapala.
#1 to linka zmiany biegów moze być rozregulowywana i nie widzi ze jest skrzynia na parkingu. spróbuj zapalić na neutralnym N.
sprawa druga czasami problem ze sterownikiem alarmu i wtedy jest problem. on wysyła info cyfrowy sygnał do głównego sterownika a ten już przerabia sygnał i wysyła i ten przesyła sygnał masy przez biegi do przekaźnika.
strona #6 Tam jest parę możliwości ze nie zapala.
#1 to linka zmiany biegów moze być rozregulowywana i nie widzi ze jest skrzynia na parkingu. spróbuj zapalić na neutralnym N.
sprawa druga czasami problem ze sterownikiem alarmu i wtedy jest problem. on wysyła info cyfrowy sygnał do głównego sterownika a ten już przerabia sygnał i wysyła i ten przesyła sygnał masy przez biegi do przekaźnika.
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Według schematu to niby sterownik alarmu nie ma wpływu ,pokazuje ze jak przekręcasz k
=kluczyk na pozycje start to powinien iść masa do parecznika.
Jednak jak przypominam sobie kiedyś miałem problem z alarmem i auto nie chciało zastartować . Raz ze alarm wył i nie mozna było go wyłączyć bez użycia PDU a dwa potem musiałem programować nowego pilota to tego systemu.
Jednak mam nadzieje ze u ciebie to prosta sprawa.
= W Europie Jagi z 1994 mały rożne piloty tak ze moze być inaczej.
=kluczyk na pozycje start to powinien iść masa do parecznika.
Jednak jak przypominam sobie kiedyś miałem problem z alarmem i auto nie chciało zastartować . Raz ze alarm wył i nie mozna było go wyłączyć bez użycia PDU a dwa potem musiałem programować nowego pilota to tego systemu.
Jednak mam nadzieje ze u ciebie to prosta sprawa.
= W Europie Jagi z 1994 mały rożne piloty tak ze moze być inaczej.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: czw wrz 03, 2015 8:38 pm