[X300] składane lusterka- zbyt luźne
Moderator: V12
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm
[X300] składane lusterka- zbyt luźne
witam.
Lusterka mają opcje składania się. Jednak mam problem z prawym.
Jest dość "luźne" można je bez problemu złożyć ręcznie ale nie reaguje na przycisk "składania". Byle klepnięcie i już złożone. Widziałem jakąś poradę jak się to naprawia ale wygląda skomplikowanie. Można temu jakoś zaradzić?
zwykłe lusterko nie zastąpi tego składanego?
pozdrawiam
Lusterka mają opcje składania się. Jednak mam problem z prawym.
Jest dość "luźne" można je bez problemu złożyć ręcznie ale nie reaguje na przycisk "składania". Byle klepnięcie i już złożone. Widziałem jakąś poradę jak się to naprawia ale wygląda skomplikowanie. Można temu jakoś zaradzić?
zwykłe lusterko nie zastąpi tego składanego?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez strawinski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Re: [X300] składane lusterka- zbyt luźne
Zastąpi bez problemu, u mnie było zwykłe a zamieniłem je na składane z fotochromem.strawinski pisze:witam.
zwykłe lusterko nie zastąpi tego składanego?
pozdrawiam
Nie wiem tylko, dlaczego czasem rozkłada się za mocno ?
X308 4.0 Daimler
Prawe rozkłada się za mocno? Jeśli tak, to jest pewnie od anglika.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm
witam.
Problemu z rozkładaniem się za mocno nie ma, ograniczenie rozkładania jest ok, po prostu jest tak luźne, że byle dotknięcie i może się złożyć, kable podpięte i elektryka tez nie działa.
pisząc post znalazłem chyba pomocny pdf, nie zagłębiałem się ale brzmi obiecująco
http://www.jaguarclub.sk/service/x300%2 ... ebuild.pdf
Jarek ma rację z tymi śrubami, jak widać na pdf'ie
Problemu z rozkładaniem się za mocno nie ma, ograniczenie rozkładania jest ok, po prostu jest tak luźne, że byle dotknięcie i może się złożyć, kable podpięte i elektryka tez nie działa.
pisząc post znalazłem chyba pomocny pdf, nie zagłębiałem się ale brzmi obiecująco
http://www.jaguarclub.sk/service/x300%2 ... ebuild.pdf
Jarek ma rację z tymi śrubami, jak widać na pdf'ie
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
strawinski, Bardzo ciekawa modyfikacja super info . Ja co prawda nie miałem az tak duzych problemów z tymi śrubkami ale wierzę ze jak piszą :
"The turn table is made of a fairly soft alloy allowing self threading screws"
wydaje mnie się ze chyba nie tylko Jaguar ale i inne fabryki aut od około 20 lat zatrudniają osoby aby sprawdzały jak długo jakiś element auta wytrzyma . i jesli jest za dobrze zrobiony to zmieniają i jak w tym przypadku robią z odlewu który dość szybko się kruszy.
Aktualnie to większość drzwi od strony kierowcy nie blokuja przy otwarciu . Fabryka wykombinowała dokręcenie blokady do blachy w drzwiach bez podkładek tak ze po 5-15 latach blacha nie wytrzymuje i blokada wisi a drzwi się przy otwarciu nie blokują .
w zeszłym tygodniu robiłem trzy sztuki tych podkładek .
"The turn table is made of a fairly soft alloy allowing self threading screws"
wydaje mnie się ze chyba nie tylko Jaguar ale i inne fabryki aut od około 20 lat zatrudniają osoby aby sprawdzały jak długo jakiś element auta wytrzyma . i jesli jest za dobrze zrobiony to zmieniają i jak w tym przypadku robią z odlewu który dość szybko się kruszy.
Aktualnie to większość drzwi od strony kierowcy nie blokuja przy otwarciu . Fabryka wykombinowała dokręcenie blokady do blachy w drzwiach bez podkładek tak ze po 5-15 latach blacha nie wytrzymuje i blokada wisi a drzwi się przy otwarciu nie blokują .
w zeszłym tygodniu robiłem trzy sztuki tych podkładek .
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm
jeszcze jedna sprawa z tym lusterkiem, składać to się nie składa, ale silniczek od tego chodzi, bo go słychać.
niestety wkład nie reaguje na regulację, słychać tylko "cykanie" pod deska rozdzielczą jak poruszam joystickiem regulacji, a wkład ani rusz.
To cykanie też słychać jak reguluje lewe, sprawne lusterko, ale tu nie mam problemu
Czy mogę bez większego problemu sprawdzić na stole te lusterko podłączając odpowiednie piny pod aku?
bo może jest sprawne tylko kabelek po drodze się spieprzył. sprawdziłem bezpieczniki, są ok.
niestety wkład nie reaguje na regulację, słychać tylko "cykanie" pod deska rozdzielczą jak poruszam joystickiem regulacji, a wkład ani rusz.
To cykanie też słychać jak reguluje lewe, sprawne lusterko, ale tu nie mam problemu
Czy mogę bez większego problemu sprawdzić na stole te lusterko podłączając odpowiednie piny pod aku?
bo może jest sprawne tylko kabelek po drodze się spieprzył. sprawdziłem bezpieczniki, są ok.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm
widać wyraźnie, że coś tam jest ułamane- kawałek aluminium, ale nie wiem czy to ma wpływ na ten "luz". Muszę znaleźć inne lusterko i przełożę bebechy, mam nadzieje, że będzie działało.Jarek-Jerryjag pisze:strawinski, czy coś znalazłeś w tych lusterkach ! zawsze dziwiłem się dlaczego to montowali w Europie a nie było w USA . pewnie są węższe wjazdy do garaży ale jeśli jest tak wąsko to jak wyjść z auta w garażu -
Nie wiem czy mam takie, muszę sprawdzić jeśli mam to na 12 pinów.strawinski pisze:widać wyraźnie, że coś tam jest ułamane- kawałek aluminium, ale nie wiem czy to ma wpływ na ten "luz". Muszę znaleźć inne lusterko i przełożę bebechy, mam nadzieje, że będzie działało.Jarek-Jerryjag pisze:strawinski, czy coś znalazłeś w tych lusterkach ! zawsze dziwiłem się dlaczego to montowali w Europie a nie było w USA . pewnie są węższe wjazdy do garaży ale jeśli jest tak wąsko to jak wyjść z auta w garażu -
X308 4.0 Daimler
-
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm