[X300] składane lusterka- zbyt luźne

Moderator: V12

strawinski
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm

[X300] składane lusterka- zbyt luźne

Post autor: strawinski »

witam.
Lusterka mają opcje składania się. Jednak mam problem z prawym.
Jest dość "luźne" można je bez problemu złożyć ręcznie ale nie reaguje na przycisk "składania". Byle klepnięcie i już złożone. Widziałem jakąś poradę jak się to naprawia ale wygląda skomplikowanie. Można temu jakoś zaradzić?
zwykłe lusterko nie zastąpi tego składanego?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez strawinski, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

czy sprawdziłeś śruby pod lusterkiem czyli te pod dolnym przykryciem. Te lusterka były sprzedawane na rynek europejski . . Tak ze nie mam dużego doświadczenia z tego typu lusterkami ( w USA nie osiągalne)

zwykłe lusterka miały problem z tymi trzema śrubami- sprawdz
Awatar użytkownika
Jaząbek
Posty: 221
Rejestracja: wt lut 21, 2012 10:37 pm

Re: [X300] składane lusterka- zbyt luźne

Post autor: Jaząbek »

strawinski pisze:witam.
zwykłe lusterko nie zastąpi tego składanego?
pozdrawiam
Zastąpi bez problemu, u mnie było zwykłe a zamieniłem je na składane z fotochromem.

Nie wiem tylko, dlaczego czasem rozkłada się za mocno ?
X308 4.0 Daimler
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3341
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Prawe rozkłada się za mocno? Jeśli tak, to jest pewnie od anglika.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
strawinski
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 18, 2010 12:58 pm

Post autor: strawinski »

witam.
Problemu z rozkładaniem się za mocno nie ma, ograniczenie rozkładania jest ok, po prostu jest tak luźne, że byle dotknięcie i może się złożyć, kable podpięte i elektryka tez nie działa.