gdzie odnowic drewno...?

Moderator: V12

meanstreak
Posty: 72
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm

gdzie odnowic drewno...?

Post autor: meanstreak »

witam,
czy ktoś mi może podpowiedziec gdzie odnowic drewno i sie nie zrujnowac?
potrzebuje zreanimowac drewno wokól lewarka ASB, wokół kratek nawiewu (boczne i centralne), popielniczka i ramka dookoła.
znacie jakichś sprawdzonych fachowców?
no i ile takie coś moze kosztowac?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2012 4:49 pm przez V12, łącznie zmieniany 1 raz.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
meanstreak
Posty: 72
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm

Post autor: meanstreak »

dzięki V12 :D dziś napiszę maila do tych firm i bede moze coś wiedział.

pozdrawiam
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

jak już będziesz wiedział więcej szczegółów to daj znaka jakie są przybliżone koszty takiej usługi :D
meanstreak
Posty: 72
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm

Post autor: meanstreak »

orientowałem się u siebie w miescie i jak narazie to dostałem dwie ceny 500 i 600 plnów.
do odnowienia mam ramki bocznych nawiewów, ramke centralnego nawiewu, pokrywę schowka, konsole centralna, popielniczka i dookoła popielniczki.

czy to koszta do przyjecia czy raczej za wysokie?

pozdrawiam
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

W USA Jaguar wysylal drzewo do reperacji do http://www.maderaconcepts.com/
centralna konsola okolo 180 dolarow popielniczka i obwodka okolo 100$
front okolo 250$-300$
Ja kupuje od nich robia lepiej niz Jaguar . W poludniowej Kaliforni temteratura wsrodku auta Podczs parkowania na sloncu okolo 80 stopni C
Jaguara lakier peka po 2-3 latach Madera po 5-7.
Dowiedz sie jaka daja gwarancje na reperacje drzewa i lakieru.
albo poczekaj az dolar bedzie mniejszy od zl (prawdopodobnie dosc szybko) i wyslij do Madery.
meanstreak
Posty: 72
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm

Post autor: meanstreak »

no ładnie to robią :) najpierw zobacze co jest w stanie zrobić ten macher u którego byłem. jednak cena w stanach jest zdecydowanie wieksza...

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

jaktam sprawy z renowacja drewna???
Chcialbym wyslac moje elementy do tego kolezki z Kolobrzegu (antyki-renowacja) Ze zdjec widac ze robota jakos im wychodzi,moze ktos juz tam byl,zlecal im cos???jakies opinie???fakty??
dzieki
Jacek
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 09, 2012 11:21 am

Post autor: Jacek »

Jeżeli jesteś nadal zainteresowany lub w przyszłości będziesz zainteresowany to zajmuję się tego typu usługami. Polecam się Jacek, e-mail: jacek.u.1@wp.pl
qwertyuiopasdfghjklz
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

CZego najlepiej uzyć do zdarcia starego lakieru? Chodzi mi po glowie jakis papier ale niechce nic zepsuc bo nie mam zapasowych drewienek. Orientacyjnie ile warst lakieru jest na takich listewkach bocznych w XJS??
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Aceton chyba będzie najlepszy, ale na wszelki wypadek przeprowadź próbę.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

Temat zaatakowałem środkiem (zmywacz do lakierów)którym zrywałem lakier z felg. Niestety nawet nie ruszyło. Ostateczność to papierścierny ale wolalbym ściągnąć lakier jakimiś środkami chemicznymi. Przetestujemy aceton.
Awatar użytkownika
Papryk
Posty: 713
Rejestracja: czw paź 09, 2008 8:57 pm

Post autor: Papryk »

Próbowałem ugryźć temat acetonem, okazało sie iz aceton szybko sie ulatnia i nie sposób było tego zetrzec. W ruch poszedł papier ścierny i okazało sie że nie wyszło tak żle.
Poniżej fotka...gdzieś z początku roboty.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Kolejny etap to lakier.
Jakieś wskazówki co do doboru lakieru? ilości warstw?
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

tutaj używam
http://www.repaintsupply.com/pd_2_part_2k_aerosol.cfm
jest to dwuczęściowy lakier - fenomenalny produkt . głównie używam do odnowy kierownic
fabryczne kierownice drewniane mają tendencje pękania po jakimś czasie trzy tych temperaturach w Kalifornii. jedyna metoda to zdjęcie starego lakieru (był bardzo grubo położony jedyna metoda to specjalny płyn-galareta do zdejmowania farby lakieru . zajmuje to około 2 dni . potem papier ścierny ,parę grubości i farba - stain .po 24 godzinach kładę ten lakier !
zrobiłem już paręnaście kierownic i są zamontowane w autach i nie mam żadnych problemów .
moze coś podobnego znajdziecie w Europie !
3style
Posty: 114
Rejestracja: pn mar 10, 2014 4:50 pm

Post autor: 3style »

Czy robił ktoś boczne listwy drewniane w x308? Na moich są standardowo małe pęknięcia z przodu...
x308 3.2 V8 Sovereign
ODPOWIEDZ