gdzie odnowic drewno...?
Moderator: V12
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
gdzie odnowic drewno...?
witam,
czy ktoś mi może podpowiedziec gdzie odnowic drewno i sie nie zrujnowac?
potrzebuje zreanimowac drewno wokól lewarka ASB, wokół kratek nawiewu (boczne i centralne), popielniczka i ramka dookoła.
znacie jakichś sprawdzonych fachowców?
no i ile takie coś moze kosztowac?
pozdrawiam
czy ktoś mi może podpowiedziec gdzie odnowic drewno i sie nie zrujnowac?
potrzebuje zreanimowac drewno wokól lewarka ASB, wokół kratek nawiewu (boczne i centralne), popielniczka i ramka dookoła.
znacie jakichś sprawdzonych fachowców?
no i ile takie coś moze kosztowac?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2012 4:49 pm przez V12, łącznie zmieniany 1 raz.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
-
- Posty: 656
- Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
W USA Jaguar wysylal drzewo do reperacji do http://www.maderaconcepts.com/
centralna konsola okolo 180 dolarow popielniczka i obwodka okolo 100$
front okolo 250$-300$
Ja kupuje od nich robia lepiej niz Jaguar . W poludniowej Kaliforni temteratura wsrodku auta Podczs parkowania na sloncu okolo 80 stopni C
Jaguara lakier peka po 2-3 latach Madera po 5-7.
Dowiedz sie jaka daja gwarancje na reperacje drzewa i lakieru.
albo poczekaj az dolar bedzie mniejszy od zl (prawdopodobnie dosc szybko) i wyslij do Madery.
centralna konsola okolo 180 dolarow popielniczka i obwodka okolo 100$
front okolo 250$-300$
Ja kupuje od nich robia lepiej niz Jaguar . W poludniowej Kaliforni temteratura wsrodku auta Podczs parkowania na sloncu okolo 80 stopni C
Jaguara lakier peka po 2-3 latach Madera po 5-7.
Dowiedz sie jaka daja gwarancje na reperacje drzewa i lakieru.
albo poczekaj az dolar bedzie mniejszy od zl (prawdopodobnie dosc szybko) i wyslij do Madery.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
Jeżeli jesteś nadal zainteresowany lub w przyszłości będziesz zainteresowany to zajmuję się tego typu usługami. Polecam się Jacek, e-mail: jacek.u.1@wp.pl
qwertyuiopasdfghjklz
Aceton chyba będzie najlepszy, ale na wszelki wypadek przeprowadź próbę.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Próbowałem ugryźć temat acetonem, okazało sie iz aceton szybko sie ulatnia i nie sposób było tego zetrzec. W ruch poszedł papier ścierny i okazało sie że nie wyszło tak żle.
Poniżej fotka...gdzieś z początku roboty.
Uploaded with ImageShack.us
Kolejny etap to lakier.
Jakieś wskazówki co do doboru lakieru? ilości warstw?
Poniżej fotka...gdzieś z początku roboty.
Uploaded with ImageShack.us
Kolejny etap to lakier.
Jakieś wskazówki co do doboru lakieru? ilości warstw?
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
tutaj używam
http://www.repaintsupply.com/pd_2_part_2k_aerosol.cfm
jest to dwuczęściowy lakier - fenomenalny produkt . głównie używam do odnowy kierownic
fabryczne kierownice drewniane mają tendencje pękania po jakimś czasie trzy tych temperaturach w Kalifornii. jedyna metoda to zdjęcie starego lakieru (był bardzo grubo położony jedyna metoda to specjalny płyn-galareta do zdejmowania farby lakieru . zajmuje to około 2 dni . potem papier ścierny ,parę grubości i farba - stain .po 24 godzinach kładę ten lakier !
zrobiłem już paręnaście kierownic i są zamontowane w autach i nie mam żadnych problemów .
moze coś podobnego znajdziecie w Europie !
http://www.repaintsupply.com/pd_2_part_2k_aerosol.cfm
jest to dwuczęściowy lakier - fenomenalny produkt . głównie używam do odnowy kierownic
fabryczne kierownice drewniane mają tendencje pękania po jakimś czasie trzy tych temperaturach w Kalifornii. jedyna metoda to zdjęcie starego lakieru (był bardzo grubo położony jedyna metoda to specjalny płyn-galareta do zdejmowania farby lakieru . zajmuje to około 2 dni . potem papier ścierny ,parę grubości i farba - stain .po 24 godzinach kładę ten lakier !
zrobiłem już paręnaście kierownic i są zamontowane w autach i nie mam żadnych problemów .
moze coś podobnego znajdziecie w Europie !