[X300] Jaguar XJR upgrade czyli przewodnik po modyfikacjach

Moderator: V12

kongobongo19
Posty: 18
Rejestracja: czw wrz 03, 2015 8:38 pm

Post autor: kongobongo19 »

Witam, czy rama pomocnicza z x308 pasuje także do xj40 z 1994r. ?
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Tak.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Tym razem upgrade hamulców w XJ12 6.0

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 27, 2017 9:47 pm przez V12, łącznie zmieniany 2 razy.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Zamiast tylnych tłumików - rury z kwasówki "Double S" z końcówkami big-bore

Obrazek
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
hucken
Posty: 232
Rejestracja: pt lip 13, 2012 5:53 pm

Post autor: hucken »

Ciekawe jaki dają dźwięk...
Ile kosztuję te kwasiaczki do XJR6?
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Kosztowałyby 880zł brutto, gdyby zamówić tego parę kompletów (pojedyńczo drożej ze względu na koszt transportu). Co do brzmienia V12, planuję montaż jutro, więc się wypowiem po testach. W XJR ładnie gadały.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Wydech "Double S" wyraźnie głośniejszy, już od obrotów jałowych. W przedziale 1200-1500 obr/min pojawia się lekkie buczenie, które dla mnie jest nieco irytujące, ale równie dobrze ktoś inny mógłby być zadowolony. W przedziale 3000-5500 obr/min jest znacznie ciekawiej, wprawdzie to nie Aston Martin, ale wreszcie słychać, że pod maską jest V12 ;)

Obrazek

Obrazek
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Hamulce XJ 81 w XJR'6

Post autor: XJSC »

... kolejna modyfikacja XJR'6

W moim leciwym XJR poprawiłem nieco hamulce przednie:
- zaciski z XJ81 - zregenerowane w www.zaciskihamulcowe.pl
- klocki aramidowe yellow stuff EBC,
- przewody elastyczne teflonowe w oplocie z siatki nierdzewnej,
- tarcze XJ81 z V12.

Gorąco polecam

Robert

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez XJSC, łącznie zmieniany 2 razy.
XJSC V12
Donkichot
Posty: 449
Rejestracja: pt sty 23, 2015 5:35 pm

Post autor: Donkichot »

Ile wzięli za regenerację?
XJ6 x300 3,2
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

Donkichot, w tym zacisku XJSC są po dwa tłoczki . w twoim jeden .
Donkichot
Posty: 449
Rejestracja: pt sty 23, 2015 5:35 pm

Post autor: Donkichot »

No właśnie dla tego pytam o koszt. Jak bym potrzebował zrobić swoje to będę wiedział na jaki koszt się szykować i raczej nie drożej.
XJ6 x300 3,2
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

Może zadzwoń i się dowiedz . To co piszą na stronie to wygląda super. Jednak nie zawsze to co firmy piszą a co robią moze być ok . Poczekamy co napisze XJSC .
XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Post autor: XJSC »

Ja uważam, że bezpieczeństwo jest bezcenne, dlatego trzy lata temu zainwestowałem w turbo groove EBC, a jak się skończyły to zestaw z XJ81.
Najtrudniejszym elementem do zdobycia są zaciski, kilka lat szukałem, drugim - elastyczne przewody jako wzorzec do dorobienia, pozostałe elementy sa do kupienia. Na klocki czekałem miesiąc ...
XJSC V12
Donkichot
Posty: 449
Rejestracja: pt sty 23, 2015 5:35 pm

Post autor: Donkichot »

Jarek-Jerryjag pisze:Poczekamy co napisze XJSC .
Raczej nie napisze, ale ja już się domyślam.
Cena taka sobie, pewnie jakby kupić części od naszego forumowego kolegi to za cenę dwóch ogarną by cztery.
No ale cóż, warsztaty też muszą z czegoś żyć.
XJ6 x300 3,2
XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Post autor: XJSC »

Zasadniczym problemem jest dostępność zestawów naprawczych tłoczków, a raczej ich brak.Nawet EPC jaguara w XJ81 zaciski figurują identyczne jak w standardowym 4.0. W firmie która wykonała regenerację dobrali zestaw naprawczy, zaciski oczyszczone ( szkiełkowane), pomalowane, prowadnice gumowe i odpowietrzniki nowe. Generalnie gotowe do zamontowania, zrobione tak , że kilka lat pojeżdżę.
Zrobione dobrze a nie tanio.
XJSC V12
ODPOWIEDZ