[X300] Jaguar XJR upgrade czyli przewodnik po modyfikacjach
Moderator: V12
-
- Posty: 18
- Rejestracja: czw wrz 03, 2015 8:38 pm
Tak.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Tym razem upgrade hamulców w XJ12 6.0
Ostatnio zmieniony śr wrz 27, 2017 9:47 pm przez V12, łącznie zmieniany 2 razy.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Zamiast tylnych tłumików - rury z kwasówki "Double S" z końcówkami big-bore
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Kosztowałyby 880zł brutto, gdyby zamówić tego parę kompletów (pojedyńczo drożej ze względu na koszt transportu). Co do brzmienia V12, planuję montaż jutro, więc się wypowiem po testach. W XJR ładnie gadały.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Wydech "Double S" wyraźnie głośniejszy, już od obrotów jałowych. W przedziale 1200-1500 obr/min pojawia się lekkie buczenie, które dla mnie jest nieco irytujące, ale równie dobrze ktoś inny mógłby być zadowolony. W przedziale 3000-5500 obr/min jest znacznie ciekawiej, wprawdzie to nie Aston Martin, ale wreszcie słychać, że pod maską jest V12
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Hamulce XJ 81 w XJR'6
... kolejna modyfikacja XJR'6
W moim leciwym XJR poprawiłem nieco hamulce przednie:
- zaciski z XJ81 - zregenerowane w www.zaciskihamulcowe.pl
- klocki aramidowe yellow stuff EBC,
- przewody elastyczne teflonowe w oplocie z siatki nierdzewnej,
- tarcze XJ81 z V12.
Gorąco polecam
Robert
W moim leciwym XJR poprawiłem nieco hamulce przednie:
- zaciski z XJ81 - zregenerowane w www.zaciskihamulcowe.pl
- klocki aramidowe yellow stuff EBC,
- przewody elastyczne teflonowe w oplocie z siatki nierdzewnej,
- tarcze XJ81 z V12.
Gorąco polecam
Robert
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez XJSC, łącznie zmieniany 2 razy.
XJSC V12
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Ja uważam, że bezpieczeństwo jest bezcenne, dlatego trzy lata temu zainwestowałem w turbo groove EBC, a jak się skończyły to zestaw z XJ81.
Najtrudniejszym elementem do zdobycia są zaciski, kilka lat szukałem, drugim - elastyczne przewody jako wzorzec do dorobienia, pozostałe elementy sa do kupienia. Na klocki czekałem miesiąc ...
Najtrudniejszym elementem do zdobycia są zaciski, kilka lat szukałem, drugim - elastyczne przewody jako wzorzec do dorobienia, pozostałe elementy sa do kupienia. Na klocki czekałem miesiąc ...
XJSC V12
Zasadniczym problemem jest dostępność zestawów naprawczych tłoczków, a raczej ich brak.Nawet EPC jaguara w XJ81 zaciski figurują identyczne jak w standardowym 4.0. W firmie która wykonała regenerację dobrali zestaw naprawczy, zaciski oczyszczone ( szkiełkowane), pomalowane, prowadnice gumowe i odpowietrzniki nowe. Generalnie gotowe do zamontowania, zrobione tak , że kilka lat pojeżdżę.
Zrobione dobrze a nie tanio.
Zrobione dobrze a nie tanio.
XJSC V12