[XJ40] Co można zmienic ( poprawić )

Moderator: V12

XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Post autor: XJSC »

Polecam czyszczenie wtryskiwaczy, ale nie jakimś cudem dodawanym do paliwa, tylko Carb Cleaner firmy Cyclo bezpośrednio na wtryskiwacze. No a potem można dolać cudo do paliwa, no i szybo trzeba takie paliwo zużyć. Niektóre z dodatków do paliwa reagują z paliwem. Mam taki przypadek z samochodem, który stał 2 mies. Nie chciał zapalić, nie bylo błędu 44. Po wymianie paliwa było ok.
XJSC V12
Awatar użytkownika
Peterson
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 25, 2006 11:47 pm

Post autor: Peterson »

u mnie płyn nie pomoże :cry: jadę w poniedziałek do Krzysia i zobaczymy.
Wylewanie paliwa to dobry sposób na pozbycie się wielu problemów
i pozbycie się błędu 44. Jeżdzisz często obok mnie więc uważaj
na stację jakieś 2km za mną, bo błąd 44 murowany,
zawsze możesz zadzwonić do mnie to Ci węża przywiozę i kanisterek
z paliwem :wink: Sam wylewałem to wiem.
Podam Ci na PW, o którą stację chodzi.
93' Sovereign 3,2l --- 93' Sovereign 4,0l
Awatar użytkownika
Peterson
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 25, 2006 11:47 pm

Post autor: Peterson »

dzisiaj widziałem auto z podświetleniem tablicy rejestracyjnej
żarówkami Xenon, przyjemie to wyglądało, przyciąga wzrok z tyłu samochodu, ale bez zaleciałości
sportowo-tuningowych.
założe chyba u siebie
93' Sovereign 3,2l --- 93' Sovereign 4,0l
Awatar użytkownika
Peterson
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 25, 2006 11:47 pm

Post autor: Peterson »

wtrysk jest już Ok, poszła uszczelka na pierwszym wtrysku i zrobiło się "ssssssss", zostały wymienione i wszystko gra

PS: XJSiedlce - wahacze na tyle są normalne i nie można przykręcić
do nich stabilizatora, ale mogę zawsze zmienić, a sprężyny:
przód 9, tył standard - 6 zwoi
93' Sovereign 3,2l --- 93' Sovereign 4,0l
Awatar użytkownika
sentralix
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 22, 2008 11:33 am

Post autor: sentralix »

XJSC, a w którym miejscu zamontowałeś ten filtr od Alfy?
XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Post autor: XJSC »

W podszybiu.
Filtry montuje się przez otwór wycieraczek ( należy wyjąć silnik wycieraczek - jest wtedy więcej miejsca).
XJSC V12
Awatar użytkownika
KRISS
Posty: 159
Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:06 pm

Post autor: KRISS »

No to ja już wiem co można...
500 koni z N/A... realnie wystarczy mi 350 na odetkaniu :)
Awatar użytkownika
dzikijagular
Posty: 37
Rejestracja: czw lip 25, 2013 7:05 pm

Post autor: dzikijagular »

W jaki sposób i na jakiej jednostce 500 ?
Awatar użytkownika
KRISS
Posty: 159
Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:06 pm

Post autor: KRISS »

sposób - kosztowny N/A mniej kosztowny - turbo
jednostka - 3.6 jest niezła, ale 4.0 też niezła...
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

KRISS pisze:sposób - kosztowny N/A mniej kosztowny - turbo
jednostka - 3.6 jest niezła, ale 4.0 też niezła
czy zamiast 500 koni na jeden wyścig i kupę $$$$ nie lepiej wsadzić silnik od DB7 - z doładowaniem bez żadnego problemu wchodzi ( ten sam blog i prawie ta sama głowica , ) można trochę podrasować i jest 400 koni za małe pieniądze i auto do jazdy na co dzień.
swego czasu kupiłem głowice od DB7 -R6 za $100.- w pełni sprawna.
KRISS pisze:turbo
nie jestem zwolennikiem turbo , ale jeśli już to jaka kompresja w silniku i jaki system dowodzenia.
Kiedyś był gość w Kalifornii który robił turbo do xk silników ale nawet przy niskiej kompresji to szpilki urywało .
Awatar użytkownika
KRISS
Posty: 159
Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:06 pm

Post autor: KRISS »

ale jakie to ma znaczenie czy turbo czy kompresor oprócz tegoo, że z turbo jest łatwiej niż z kompresorem i taniej. Szpilki potrafi urywać i jedno i drugie
markus gaźnikus
Posty: 669
Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm

Post autor: markus gaźnikus »

No Krzysiu! jaka róznica między turbo a Superchargerem?
A no taka., że "na pompie" masz "pałę" od zera, możliwośc regulacji jak chcesz, nawet podczas jazdy, nie skomplikowane zamontowanie, praca na gaźnikach, mniejsza temp. mieszanki bez Intercooler'a, możliwośc dobrania parametrów z grubsza zanim zamontujesz co kolwiek przy pomocy zgrubnego programu dobierając wielkośc-wydajnośc-obroty-ciśnienie-średnice itd. Oraz też ważne....gdy pompa padnie, a masz ja zamontowaną "krótko" czyli przytomnie......spokojnie dojedziesz do domu. Oczywiście mam na myśli urządzenie typu Roots....bo te odśrodkowe np. Vortech jakoś mnie nie przekonują, to się k....wa za szybko kręci..... jak turbina. Po za tym nie trzeba odprężac silnika, a dobrac odpowiednie parametry.
markus gaźnikus
Posty: 669
Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm

Post autor: markus gaźnikus »

Jerry....człowiek uczy się całe życie, nie wiedziałem że DB7 ma podłogę i pół silnika od Jaguara. 3.3 litra 340 kM i 540Nm, z "pompą" oczywiście.
piotrmini
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:36 pm

Post autor: piotrmini »

Kompresor też trzeba przemyśleć,robiłem Mini 1,3 po tuningu na kompresorze było włożone dużo kasy,a efekt żaden,został zrobiony motor wolnossący i auto zaczęło jeżdzić,choć wymagało dopieszczenia i włożenia trochę kasy,część ludzi myśli że można wszystko zrobić dobrze i tanio,a to prawie nie egzystuje
Daimler 250v8 1968
Awatar użytkownika
KRISS
Posty: 159
Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:06 pm

Post autor: KRISS »

ale ja też wolę kompresor, tylko, że przy naprawdę dużych mocach on będzie wyć jak oszalały :)
Na razie się bawimy, zobaczymy co się z tego urodzi.
Holey Marku! Pierwsza klasa :)
ODPOWIEDZ