[XJ40] Co można zmienic ( poprawić )
Moderator: V12
Polecam czyszczenie wtryskiwaczy, ale nie jakimś cudem dodawanym do paliwa, tylko Carb Cleaner firmy Cyclo bezpośrednio na wtryskiwacze. No a potem można dolać cudo do paliwa, no i szybo trzeba takie paliwo zużyć. Niektóre z dodatków do paliwa reagują z paliwem. Mam taki przypadek z samochodem, który stał 2 mies. Nie chciał zapalić, nie bylo błędu 44. Po wymianie paliwa było ok.
XJSC V12
u mnie płyn nie pomoże jadę w poniedziałek do Krzysia i zobaczymy.
Wylewanie paliwa to dobry sposób na pozbycie się wielu problemów
i pozbycie się błędu 44. Jeżdzisz często obok mnie więc uważaj
na stację jakieś 2km za mną, bo błąd 44 murowany,
zawsze możesz zadzwonić do mnie to Ci węża przywiozę i kanisterek
z paliwem Sam wylewałem to wiem.
Podam Ci na PW, o którą stację chodzi.
Wylewanie paliwa to dobry sposób na pozbycie się wielu problemów
i pozbycie się błędu 44. Jeżdzisz często obok mnie więc uważaj
na stację jakieś 2km za mną, bo błąd 44 murowany,
zawsze możesz zadzwonić do mnie to Ci węża przywiozę i kanisterek
z paliwem Sam wylewałem to wiem.
Podam Ci na PW, o którą stację chodzi.
93' Sovereign 3,2l --- 93' Sovereign 4,0l
wtrysk jest już Ok, poszła uszczelka na pierwszym wtrysku i zrobiło się "ssssssss", zostały wymienione i wszystko gra
PS: XJSiedlce - wahacze na tyle są normalne i nie można przykręcić
do nich stabilizatora, ale mogę zawsze zmienić, a sprężyny:
przód 9, tył standard - 6 zwoi
PS: XJSiedlce - wahacze na tyle są normalne i nie można przykręcić
do nich stabilizatora, ale mogę zawsze zmienić, a sprężyny:
przód 9, tył standard - 6 zwoi
93' Sovereign 3,2l --- 93' Sovereign 4,0l
- dzikijagular
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lip 25, 2013 7:05 pm
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
czy zamiast 500 koni na jeden wyścig i kupę $$$$ nie lepiej wsadzić silnik od DB7 - z doładowaniem bez żadnego problemu wchodzi ( ten sam blog i prawie ta sama głowica , ) można trochę podrasować i jest 400 koni za małe pieniądze i auto do jazdy na co dzień.KRISS pisze:sposób - kosztowny N/A mniej kosztowny - turbo
jednostka - 3.6 jest niezła, ale 4.0 też niezła
swego czasu kupiłem głowice od DB7 -R6 za $100.- w pełni sprawna.
nie jestem zwolennikiem turbo , ale jeśli już to jaka kompresja w silniku i jaki system dowodzenia.KRISS pisze:turbo
Kiedyś był gość w Kalifornii który robił turbo do xk silników ale nawet przy niskiej kompresji to szpilki urywało .
-
- Posty: 669
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm
No Krzysiu! jaka róznica między turbo a Superchargerem?
A no taka., że "na pompie" masz "pałę" od zera, możliwośc regulacji jak chcesz, nawet podczas jazdy, nie skomplikowane zamontowanie, praca na gaźnikach, mniejsza temp. mieszanki bez Intercooler'a, możliwośc dobrania parametrów z grubsza zanim zamontujesz co kolwiek przy pomocy zgrubnego programu dobierając wielkośc-wydajnośc-obroty-ciśnienie-średnice itd. Oraz też ważne....gdy pompa padnie, a masz ja zamontowaną "krótko" czyli przytomnie......spokojnie dojedziesz do domu. Oczywiście mam na myśli urządzenie typu Roots....bo te odśrodkowe np. Vortech jakoś mnie nie przekonują, to się k....wa za szybko kręci..... jak turbina. Po za tym nie trzeba odprężac silnika, a dobrac odpowiednie parametry.
A no taka., że "na pompie" masz "pałę" od zera, możliwośc regulacji jak chcesz, nawet podczas jazdy, nie skomplikowane zamontowanie, praca na gaźnikach, mniejsza temp. mieszanki bez Intercooler'a, możliwośc dobrania parametrów z grubsza zanim zamontujesz co kolwiek przy pomocy zgrubnego programu dobierając wielkośc-wydajnośc-obroty-ciśnienie-średnice itd. Oraz też ważne....gdy pompa padnie, a masz ja zamontowaną "krótko" czyli przytomnie......spokojnie dojedziesz do domu. Oczywiście mam na myśli urządzenie typu Roots....bo te odśrodkowe np. Vortech jakoś mnie nie przekonują, to się k....wa za szybko kręci..... jak turbina. Po za tym nie trzeba odprężac silnika, a dobrac odpowiednie parametry.
-
- Posty: 669
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm
Kompresor też trzeba przemyśleć,robiłem Mini 1,3 po tuningu na kompresorze było włożone dużo kasy,a efekt żaden,został zrobiony motor wolnossący i auto zaczęło jeżdzić,choć wymagało dopieszczenia i włożenia trochę kasy,część ludzi myśli że można wszystko zrobić dobrze i tanio,a to prawie nie egzystuje
Daimler 250v8 1968