[XJ40] daimler 3.6 brak mocy

Moderator: V12

lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

[XJ40] daimler 3.6 brak mocy

Post autor: lulubdg27 »

moj daimler stracil moc nie wkreca sie na obroty i robi sie czerwony kolektor wydechomy co moze byc prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez lulubdg27, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

prawdopodobnie masz problem z zapłonem albo z lejącymi się wtryskami !
podaj rok swojego Daimlera ?
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

89r zaplon oki sprawdzalem a wtryski jak by laly to by byly swiece mokre a sa oki no i ten wydech czerwony mnie dziwi
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Komputer pokładowy zgłasza jakieś błędy, np. FUEL FAIL 3 albo 4?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

wlasnie lipa bo komp nie chce pokazac bledow robie tak jak jest na forum opisane i nie chce pokazac
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

lulubdg27 pisze:ten wydech czerwony mnie dziwi
wydech czerwony robi się gdy benzyn prosto dostaje sie to wydechu i tam zaczyna sie palić przez zapalenie . bardzo częsty objaw w V12 moreli gdzie jedna strona pali a druga tylko sika benzynę ( jedna cewka nie działa) !
w twoim przypadku sprawdz jakie masz ciśnienie na listwie !sprawa druga sprawdź ciśnienie na cylindrach !
V12 pisze:Komputer pokładowy zgłasza jakieś błędy
. nie wiem jak w Anglii ale w USA w 1988 nie było wymagane obd1 Czyli wielu mechaników odłączało drut od zegarów który powinien pokazywać Fuel Fail ! aby nie drażniło to właściciela pojazdu !
podczas problemów z powrotem sie podłączało ! :cheers:
od 1989 obowiązywało OBD 1 ale to w USA!
Powracając do Daimlera od kiedy masz te objawy i co było ostatnio robione w aucie!
jeśli masz problem mechanichny często nie wyświetli się Fuel Fail .
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

nic nie bylo robione przez tydzien zaczol co dzien slabnac coraz bardziej az juz nie wchodzi na obroty nie da jes jezdzic cisnienie na cilindrach ma i na listwie tez a moze sonda lambda walnieta?
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

lulubdg27 pisze: cisnienie na cilindrach ma i na listwie tez
Jakie czy mógłbyś podać !
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

na cylindrach ma 11 12 a na listwie nie wiem ile dokladnie ale daje ostro paliwo na wolnych nierowno chodzi i nie chce sie wkrecac
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

czy ktos wie jaka jest kolejnosc zaplonu w daimler 3.6
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

153624 jak we wszystkich szóstkach Jaguarach !
sprawa inna moze ty masz zapchany katalizator i dlatego nie ma siły !
są specjalne przyrządy które mierzą ciśnienie w rurze wydechowej - wkręca się w miejsce O2.( inaczej można wykręcić O2 i przejechać bez sondy czy będzie równica w mocy ( jeśli jest zapchany katalizator to wydech będę miał ujście przez dziurę i łatwo stwierdzić różnicę )
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

oo dzieki ale mam rozczepony wydech przed katalizatorem i katalizator nie jest zapchany jest oki z nim wszystko bez katalizatora tez sie grzeje trzeba dalej walczyc zeby znowu zaczol jezdzic:)
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

lulubdg27 pisze:na cylindrach ma 11 12 a na listwie nie wiem ile dokladnie ale daje ostro paliwo na wolnych nierowno chodzi i nie chce sie wkrecac
miałem podobne objawy i okazało się ze przyczyną był uszkodzony czujnik położenia wału
lulubdg27
Posty: 11
Rejestracja: sob cze 11, 2011 6:22 pm

Post autor: lulubdg27 »

aha a u ciebie co zaczelo sie dziac bo u mnie w ciagu tygodnia co dzien tracil po troszku moc a teraz nierwono pracyje i nie wchodzi na obroty
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

lulubdg27 pisze:aha a u ciebie co zaczelo sie dziac bo u mnie w ciagu tygodnia co dzien tracil po troszku moc a teraz nierwono pracyje i nie wchodzi na obroty
z dnia na dzień stracił moc i nie chiał się wkręcać na obroty, praca silnika nierówna, niestety nie spradzałem czy kolektory zmieniały kolor.
sprawdż czujnik, lub jak masz opcję to podmień od kogoś i będziesz miał jasność.
ODPOWIEDZ