[XJS] filtr skrzyni biegów
Moderator: V12
[XJS] filtr skrzyni biegów
witam
mam zamiar wymienić wszystkie oleje i filtry
jaguar xjs 4,0 1995r
i mam pytanko jaki mam kupic filtr skrzyni biegow z kołnierzem czy bez,czy można to ustalić z vin ?
mam zamiar wymienić wszystkie oleje i filtry
jaguar xjs 4,0 1995r
i mam pytanko jaki mam kupic filtr skrzyni biegow z kołnierzem czy bez,czy można to ustalić z vin ?
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez eclips, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest prawdopodobne, że będzie bez kominka, ale można się przekonać na 100% po demontażu miski.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Który rok tego XJS-a?. Silniki AJ16 były fabrycznie montowane od 1995 roku.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Trochę będzie problem z sygnałem prędkości, który jest pobierany ze sterownika ABS. Znacznie łatwiej przełożyć 3.6 z XJ40, skrzynia jest bez elektroniki, a sygnał prędkości nieistotny dla ECU silnika.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Można, tylko będzie więcej roboty z elektryką (komputer i wiązka skrzyni 4HP24).
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
W USA tylko w 1989 były v12 . ciekawe Jaki silnik był w twoim . możesz sprawdzić na Vin. Ja kombinuje teraz wstawić w xjc silnik V12 z 1994 xjs 6 litrów z elektrycznym sterownikiem skrzyni . Problem ze mam paręnaście xj6c a nie xj12c. Niby to samo ale w papierach jest R6 a nie v12 . Tutaj wiele xj12c ma wstawione chevy ale i tak chcą min 7k za złom .ovo pisze:89
czy xjs z 1989 nie ma sygnału prędkości z mostu ? Wsadź silnik i ręczną skrzynię w 1993-1994 xjs produkował 4 l z ręczną na USA moze wcześniej na Europę.
Kiedyś czytałem o xjs z wstawionym dieslem!
Oryginalnie pewnie był V12, zobaczę po papierach, jak dojedzie. Wsadzili jakiś silnik ze skrzynia z opla ale chyba cos nie zadziałało. Pan Niemiec ma kilka różnych wynalazków, taki eksperymentator. Stan XJS spoko, był garażowany, sierść do wyczyszczenia, czyli polerka budy i chyba warto było wziąć taka kombinacje za 1000 ojro, gdzie byle jaki skorodowany to na dzień dobry 15000 złJarek-Jerryjag pisze:W USA tylko w 1989 były v12 . ciekawe Jaki silnik był w twoim . możesz sprawdzić na Vin. Ja kombinuje teraz wstawić w xjc silnik V12 z 1994 xjs 6 litrów z elektrycznym sterownikiem skrzyni . Problem ze mam paręnaście xj6c a nie xj12c. Niby to samo ale w papierach jest R6 a nie v12 . Tutaj wiele xj12c ma wstawione chevy ale i tak chcą min 7k za złom .ovo pisze:89
czy xjs z 1989 nie ma sygnału prędkości z mostu ? Wsadź silnik i ręczną skrzynię w 1993-1994 xjs produkował 4 l z ręczną na USA moze wcześniej na Europę.
Kiedyś czytałem o xjs z wstawionym dieslem!