[XJ40] nie pali na wszystkich garach

Moderator: V12

Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

[XJ40] nie pali na wszystkich garach

Post autor: Papatkiole »

otóż zalewa mi dwa pierwsze gary i nie przepala ich. Brak mocy, może źle ustawiony zapłon, sam nie wiem co jeszcze.
czapka
Posty: 168
Rejestracja: pn gru 11, 2006 10:28 pm

Post autor: czapka »

Rozumiem, że świece, kable i wtryskiwacze w porządku.
XJ8 SPORT 3.2 1998
XJR 4.0 1998 NIKASIL FREE
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

tak, to już sprawdzone
andi_1974
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 20, 2007 1:24 am

Post autor: andi_1974 »

sprawdz cisnienie na tych cylindrach jesli odbiega od reszty to masz wypalona uszczelke miedzy tymi cylindrami
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

nowiutka uszczelka
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Dasz radę do mnie przyjechać?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

da radę przyjechać, jutro zadzwonie :wink:
andi_1974
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 20, 2007 1:24 am

Post autor: andi_1974 »

a moze ssie jakies lewe powietrze wtedy lubi robic takie myki
czapka
Posty: 168
Rejestracja: pn gru 11, 2006 10:28 pm

Post autor: czapka »

Mogą być też zawory.
XJ8 SPORT 3.2 1998
XJR 4.0 1998 NIKASIL FREE
XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Post autor: XJSC »

Jak zalewa dwa pierwsze cylindry , sprawdź podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Zdejmij najlepiej przewód podciśnieniowy i jak po odpaleniu będzie się nim sączyć paliwo , masz przyczynę. Mogą też lać wtryskiwacze, wtedy polecam CARB CLEANER firmy CYCLO.
XJSC V12
XJSC
Posty: 122
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 8:00 pm

Post autor: XJSC »

Jeszcze jedno!
Skoro nowiutka uszczelka, to może źle są ustawione wałki. Bardzo często następuje po pierwszym odpaleniu " przeskok " łańcucha, zanim napinacz hydrualiczny dostanie ciśnienie oleju i naciągnie łańcuch. Wielu mechaników , którzy niezbyt często mają do czynienia z Jaguarami nie wiedzą tego.
XJSC V12
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Adam, podziel się numerem telefonu do "speca z NASA" który robił Twój silnik. Może ktoś skorzysta :lol:
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

Się czepiasz :) przecież był w autoryzowanym serwisie jaguara remontowany :lol:
Papatkiole
Posty: 656
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm

Post autor: Papatkiole »

Dziękuję Panowie za pomoc jednakże wina tkwi w sposobie wykonania naprawy. Pan "mechanik" zapomniał kilku śrubek podokręcać i poblokować, mówiąc krótko silnik jest do ponownego remontu. Czyli tani mechanuik równa się dwa razy wydane pieniądze.
czapka
Posty: 168
Rejestracja: pn gru 11, 2006 10:28 pm

Post autor: czapka »

Uchyl rąbka tajemnicy żeby wszyscy wiedzieli które śrubki sprawdzać po remoncie :lol:
XJ8 SPORT 3.2 1998
XJR 4.0 1998 NIKASIL FREE
ODPOWIEDZ