[XJ40] brak nadmuchu na szybę

Moderator: V12

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Optymalnie byłoby pożyczyć od kogoś sprawny komputer + panel, kolejno podmienić i ustalić co było przyczyną.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

coś się w tym aucie zgubiłem co działa a co nie .
moze zacząć od początku. czy jesteś pewny ze dwie dmuchawy działają.
wyjmij bezpiecznik z zasilania jednej i sprawdz czy druga dmucha.
najwyższy bieg dmuchaw jest zasilany przez przekaźnik w dmuchawie ! ale aby dwa się zepsuły lub nie działały to dziwne.
uważałbym z zamiana kompów był biuletyn techniczny i coś tam zmieniali w zależności od VIN i czujnika temperatury . musiał bym pogrzebać w starych notatkach. jesli tranzystory sa dobre to w 99% komp jest dobry.
Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz »

Teraz podmieniłem wężyki podciśnień z prawej strony, czyli pod schowkiem i nadmuchy działają chyba dobrze już.
Mam nadmuch na szybę i na boku.
Ogólnie teraz jest ok.

Co ciekawe to zaginęła mi postojówka lewa przednia.
Żarówka dobra, napięcie jest, a nie świeci się.

Po włożeniu żarówki brzęczy moduł przy lampie.
Nie nie ruszałem przy światłach, oprócz podświetlenia zegarów, które zadziałało, bo żarówki nie miały styków.
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Jak napięcie jest i dobra żarówka własciwej mocy, to musi świecić, chyba, że po włożeniu żarówki moduł odcina zasilanie. W takim wypadku zajrzyj do modułu świateł w poszukiwaniu zimnych lutów. Moduł wygląda tak
http://www.sklep.v12.com.pl/p/pl/726/mo ... c3180.html
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

nie wiem o co chodzi . pisaliście o A/C teraz o żarówkach ,gdzie jedziemy -Mars czy Venus
Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz »

Nadmuch już działa, światelko postojowe też. :mrgreen:

Zostaje problem z hamulcami tylko, ale to już w innym dziale.
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG
ojciec
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 24, 2013 6:21 pm

Post autor: ojciec »

Nie będę zakładał nowego tematu bo w sumie problem mam bardzo podobny.
Dziś odpaliłem jaguara po urlopie żeby sobie pochodził, przy okazji chciałem go w środku nagrzać więc włączyłem ogrzewanie na max i wentylatory na max.
Ku mojemu zdziwieniu ciepłe powietrze wieje na szybę, nogi i przez boczne kratki. Przez środkowe kratki nic nie wieje...
Jak pokrętło od temperatury ustawiłem na zimno zaczęło wiać przez środkowe kratki zimnym powietrzem. Zacząłem zwiększać temperaturę, gdy pokrętło było ustawione mniej więcej w połowie środkowe kratki się zamykały i nic z nich nie wiało.
czy to normalne? jeśli nie to gdzie szukać problemu?
Jaguar z 1992r.
92 - XJR 4.0
88 - XJS 5.3 V12
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

ojciec pisze:czy to normalne
tak w tych modelach nie wieje gorące powietrze z środka. ale tez nie powinno wiać na szybę gdy jest nie wciśnięty diffrost.
ODPOWIEDZ