[XJ40] wydłubałem air con blower-gdzie tranzystory? zdjecia
Moderator: V12
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
[XJ40] wydłubałem air con blower-gdzie tranzystory? zdjecia
wydłubałem dzis lewy blower. czy ktos mi może pokazac gdzie śa te slawne tranzystory przez które nie pracuje mi dmuchawa na pierwszych dwóch biegach?
w załączeniu zdjecia blowera:
gdzie one są?
w załączeniu zdjecia blowera:
gdzie one są?
Na ostatnim zdjęciu...
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
na czerwono
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
-
- Posty: 656
- Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:40 pm
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
-
- Posty: 72
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:11 pm
strona lewa - przed kierowcą
- odręciłem osłone pod kierownicą
- odręciłem tez kolumne kierownicza (lepszy dostep)
- odkręciłem taki pręt pod kolumna (nakrętka na klucz 13)
- blower jest przykręcony dwoma srubami z łbem pod klucz 10
- wypiąc dwie wtyczki od blower'a i odłączyć podcisnienie
- obudowa blowera - jak nie była wyjmowana - jest sklejona z gumowa rurą od nadmuchu tasmą klejącą. czyli trzeba odwinąc tasmę(strasznie jest klejąca)
- wyjąc blower na stół
strona prawa - przed pasazerem
tu jest wiecej kręcenia
- odkręcic osłonę pod schowkiem
- wyjąc schowek
- odkręciłęm blache z modułami i przekaznikami
- odkręciłęm blachę taką pionową z czymś chyba waznym
- wszystkie kostki i przewody na jedną stronę
- blower tak samo jak lewy przykręcony na dwie sruby
- tez sklejony tasmą z gumową rurą od nawiewu
szkoda ze nie porobiłem zdjec ale chciałem to skończyć jak najszybciej. robota nie jest trudna ale niewygodna.
jak dotrę do garazu to napisze jakie oznaczenie ma ten "coś" co się spalił
pozdrawiam
- odręciłem osłone pod kierownicą
- odręciłem tez kolumne kierownicza (lepszy dostep)
- odkręciłem taki pręt pod kolumna (nakrętka na klucz 13)
- blower jest przykręcony dwoma srubami z łbem pod klucz 10
- wypiąc dwie wtyczki od blower'a i odłączyć podcisnienie
- obudowa blowera - jak nie była wyjmowana - jest sklejona z gumowa rurą od nadmuchu tasmą klejącą. czyli trzeba odwinąc tasmę(strasznie jest klejąca)
- wyjąc blower na stół
strona prawa - przed pasazerem
tu jest wiecej kręcenia
- odkręcic osłonę pod schowkiem
- wyjąc schowek
- odkręciłęm blache z modułami i przekaznikami
- odkręciłęm blachę taką pionową z czymś chyba waznym
- wszystkie kostki i przewody na jedną stronę
- blower tak samo jak lewy przykręcony na dwie sruby
- tez sklejony tasmą z gumową rurą od nawiewu
szkoda ze nie porobiłem zdjec ale chciałem to skończyć jak najszybciej. robota nie jest trudna ale niewygodna.
jak dotrę do garazu to napisze jakie oznaczenie ma ten "coś" co się spalił
pozdrawiam
Pewnie padł przełącznik na panelu sterowania lub jakieś zimne luty się ujawniły.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am