[X308] programowanie pilota
Moderator: V12
[X308] programowanie pilota
Witam!
Czy ktoś z Was jest w posiadaniu instrukcji programowania pilota do X308'99? Byłem zmuszony kupić 2-go pilota i nie mam pojecia jak go uaktywnić. Prosze o ew. linki lub rady.
Pozdrawiam!
Feler
Czy ktoś z Was jest w posiadaniu instrukcji programowania pilota do X308'99? Byłem zmuszony kupić 2-go pilota i nie mam pojecia jak go uaktywnić. Prosze o ew. linki lub rady.
Pozdrawiam!
Feler
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez Feler, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorsze są skrajności...
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
sprawdz tak przekrec kluczyk na druga pozycje i przyciśnij 4 razy długimi swiatlami(raczka migacza) jesli usłyszysz dzwek nacisnij pilota (dzwiek) przycisnij raczke dlugich swatel nacisnij 2pilota, raczka dlugich swiatel i po chwili dwa dzwieki uslyszysz -to udalo sie je zaprogramowac.(tak mozna zaprogramowac piloty w USA bez komputera
nie orietuje sie czy to moze dzialac w europejskiej wersji.
(dokladnie juz nie pamietam czy kluczyk przekrecasz na 2 czy 3 pozycje ale to latwo sprawdzic)
modele z 1998 trzeba nacisnac dlugie swiatla tylko 3X
nie orietuje sie czy to moze dzialac w europejskiej wersji.
(dokladnie juz nie pamietam czy kluczyk przekrecasz na 2 czy 3 pozycje ale to latwo sprawdzic)
modele z 1998 trzeba nacisnac dlugie swiatla tylko 3X
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
W zeszłym roku próbowaliśmy zaprogramować pilota wg takiej samej instrukcji, też się nie udało. Może to działa tylko w autach na rynek USA?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Procedura, która działa:
1) pociągnąć dzwignię długich do siebie
2) włączyć kluczyk na pozycję 1
3) mignąć długimi 4 razy (system zasygnalizuje wejście mignięciem diody skrzyni i piknie alarmem)
4) wprogramować 5 kluczyków poprzez naciskanie guzika otwórz albo zamknij każdego pilota (jeżeli mamy dwa to któryś trzeba powtórzyć 4 razy)
5) poczekać aż system wyjdzie z trybu programowania (mignie diodą skrzyni i piknie alarmem)
1) pociągnąć dzwignię długich do siebie
2) włączyć kluczyk na pozycję 1
3) mignąć długimi 4 razy (system zasygnalizuje wejście mignięciem diody skrzyni i piknie alarmem)
4) wprogramować 5 kluczyków poprzez naciskanie guzika otwórz albo zamknij każdego pilota (jeżeli mamy dwa to któryś trzeba powtórzyć 4 razy)
5) poczekać aż system wyjdzie z trybu programowania (mignie diodą skrzyni i piknie alarmem)
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2014 11:01 am przez V12, łącznie zmieniany 1 raz.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Witam
Mam problem z Xj8 3,2 1998 a mianowicie z pilotem.
Próbowałem zaprogramować pilot za pomocą w.w wskazówek lecz się nie udało.
pkt 1) Ciągnąc dźwignię długich do siebie przy wyłączonej stacyjce światła się nie zapalają
pkt 3) Migając długimi 4 razy przy włączonej stacyjce na poz. 1 światła także się nie zapalają a system później nie sygnalizuje piknięciem diody skrzyni i piknięciem alarmem.
Zastanawiam się czy te światła nie powinne zapalać się gdy ciągam przełącznik świateł długich czy może mam inny problem z elektryką?
Mam problem z Xj8 3,2 1998 a mianowicie z pilotem.
Próbowałem zaprogramować pilot za pomocą w.w wskazówek lecz się nie udało.
pkt 1) Ciągnąc dźwignię długich do siebie przy wyłączonej stacyjce światła się nie zapalają
pkt 3) Migając długimi 4 razy przy włączonej stacyjce na poz. 1 światła także się nie zapalają a system później nie sygnalizuje piknięciem diody skrzyni i piknięciem alarmem.
Zastanawiam się czy te światła nie powinne zapalać się gdy ciągam przełącznik świateł długich czy może mam inny problem z elektryką?
Rafał
Wygląda na to, że włącznik w dźwigni jest uszkodzony.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Ciągnąc dźwignię długich do siebie przy wyłączonej stacyjce światła się nie zapalają swiatla powinny się zapalac nawet bez Kluczyków gdy pociągniesz.
gdy zapalasz długie na stale to odciągasz dzwignie ,czyli ot co pisze V12 prawdopodobnie dźwignia ma przewód pęknięty.
Okazało się że nie była to wina uszkodzenia dźwigni długich lecz brak masy modułu komfortu, objawia się to zapaloną diodą na wybieraku skrzyni biegów przy wyłączonej stacyjce. Gdy doprowadziłem masę do modułu zaczęły działać prawidłowo światła, c. zamek i inne rzeczy.
gdy zapalasz długie na stale to odciągasz dzwignie ,czyli ot co pisze V12 prawdopodobnie dźwignia ma przewód pęknięty.
Okazało się że nie była to wina uszkodzenia dźwigni długich lecz brak masy modułu komfortu, objawia się to zapaloną diodą na wybieraku skrzyni biegów przy wyłączonej stacyjce. Gdy doprowadziłem masę do modułu zaczęły działać prawidłowo światła, c. zamek i inne rzeczy.
Rafał
Miałem okazję skorzystać z tej procedury. Działa .V12 pisze:Procedura, która działa:
1) pociągnąć dzwignię długich do siebie
2) włączyć kluczyk na pozycję 1
3) mignąć długimi 4 razy (system zasygnalizuje wejście mignięciem diody skrzyni i piknie alarmem)
4) wprogramować 5 kluczyków poprzez naciskanie guzika otwórz albo zamknij każdego pilota (jeżeli mamy dwa to któryś trzeba powtórzyć 4 razy)
5) poczekać aż system wyjdzie (mignie diodą skrzyni i piknie alarmem)
Mam tylko jedno pytanie gdzie jest ta dioda skrzyni biegów ( czyżby na przedzie maskownicy wybieraka biegów blisko zaślepki ręcznego zwalniania blokady skrzyni? ) bo nie zauważyłem nigdzie w zasięgu wzroku jej działania w trakcie programowania