[X308] programowanie pilota

Moderator: V12

Awatar użytkownika
Feler
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 11:11 pm

[X308] programowanie pilota

Post autor: Feler »

Witam!

Czy ktoś z Was jest w posiadaniu instrukcji programowania pilota do X308'99? Byłem zmuszony kupić 2-go pilota i nie mam pojecia jak go uaktywnić. Prosze o ew. linki lub rady.
Pozdrawiam!
Feler
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez Feler, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorsze są skrajności...
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

sprawdz tak przekrec kluczyk na druga pozycje i przyciśnij 4 razy długimi swiatlami(raczka migacza) jesli usłyszysz dzwek nacisnij pilota (dzwiek) przycisnij raczke dlugich swatel nacisnij 2pilota, raczka dlugich swiatel i po chwili dwa dzwieki uslyszysz -to udalo sie je zaprogramowac.(tak mozna zaprogramowac piloty w USA bez komputera
nie orietuje sie czy to moze dzialac w europejskiej wersji.
(dokladnie juz nie pamietam czy kluczyk przekrecasz na 2 czy 3 pozycje ale to latwo sprawdzic)
modele z 1998 trzeba nacisnac dlugie swiatla tylko 3X
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

zapomnialem dodac kiedy przekrecasz kluczyk( pozycja kiedy radio mozna wlaczyc)
musisz trzymac przycisk-wlaczonych dlugich swiatel i potem 4 razy pociagnac itd.
Awatar użytkownika
Feler
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 11:11 pm

Post autor: Feler »

Nie działa - auto nie reaguje na miganie dlugimi swiatlami wiec i pilota nie mozna zprogramowac, musi byc jakis inny sposob...
Najgorsze są skrajności...
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

W zeszłym roku próbowaliśmy zaprogramować pilota wg takiej samej instrukcji, też się nie udało. Może to działa tylko w autach na rynek USA?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

sprawdzę na PDU o co pytają przy programowaniu,
Awatar użytkownika
Feler
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 11:11 pm

Post autor: Feler »

Sprawdziłem już chyba wszystkie możliwe kombinacje i nic... Auto nie "wchodzi" w odpowiedni tryb programowania - musi byc jakiś sposób... :(
Najgorsze są skrajności...
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Procedura, która działa:
1) pociągnąć dzwignię długich do siebie
2) włączyć kluczyk na pozycję 1
3) mignąć długimi 4 razy (system zasygnalizuje wejście mignięciem diody skrzyni i piknie alarmem)
4) wprogramować 5 kluczyków poprzez naciskanie guzika otwórz albo zamknij każdego pilota (jeżeli mamy dwa to któryś trzeba powtórzyć 4 razy)
5) poczekać aż system wyjdzie z trybu programowania (mignie diodą skrzyni i piknie alarmem)
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2014 11:01 am przez V12, łącznie zmieniany 1 raz.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
Awatar użytkownika
Feler
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 11:11 pm

Post autor: Feler »

Zgadza się - działa, problemem jest tylko pkt.3 - trzeba migać z odpowiednią czestotliwością, mniej więcej 1 mignięcie na sekundę, inaczej system nie wejdzie w odpowiedni tryb. Troche się pomęczyem ale jak już się udało to niesamowita radocha :cheers:
Najgorsze są skrajności...
jags850
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 16, 2009 6:29 pm

Post autor: jags850 »

Witam
Mam problem z Xj8 3,2 1998 a mianowicie z pilotem.
Próbowałem zaprogramować pilot za pomocą w.w wskazówek lecz się nie udało.
pkt 1) Ciągnąc dźwignię długich do siebie przy wyłączonej stacyjce światła się nie zapalają
pkt 3) Migając długimi 4 razy przy włączonej stacyjce na poz. 1 światła także się nie zapalają a system później nie sygnalizuje piknięciem diody skrzyni i piknięciem alarmem.
Zastanawiam się czy te światła nie powinne zapalać się gdy ciągam przełącznik świateł długich czy może mam inny problem z elektryką?
Rafał
Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 »

Wygląda na to, że włącznik w dźwigni jest uszkodzony.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl
jags850
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 16, 2009 6:29 pm

Post autor: jags850 »

Przy włączonej stacyjce w pozycji 2 włącznik świateł długich działa
Rafał
Jarek-Jerryjag
Posty: 2960
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag »

jags850 pisze:Ciągnąc dźwignię długich do siebie przy wyłączonej stacyjce światła się nie zapalają
swiatla powinny się zapalac nawet bez Kluczyków gdy pociągniesz.
gdy zapalasz długie na stale to odciągasz dzwignie ,czyli ot co pisze V12 prawdopodobnie dźwignia ma przewód pęknięty.
jags850
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 16, 2009 6:29 pm

Post autor: jags850 »

Ciągnąc dźwignię długich do siebie przy wyłączonej stacyjce światła się nie zapalają swiatla powinny się zapalac nawet bez Kluczyków gdy pociągniesz.
gdy zapalasz długie na stale to odciągasz dzwignie ,czyli ot co pisze V12 prawdopodobnie dźwignia ma przewód pęknięty.

Okazało się że nie była to wina uszkodzenia dźwigni długich lecz brak masy modułu komfortu, objawia się to zapaloną diodą na wybieraku skrzyni biegów przy wyłączonej stacyjce. Gdy doprowadziłem masę do modułu zaczęły działać prawidłowo światła, c. zamek i inne rzeczy.
Rafał
ceva
Posty: 84
Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:11 am

Post autor: ceva »

V12 pisze:Procedura, która działa:
1) pociągnąć dzwignię długich do siebie
2) włączyć kluczyk na pozycję 1
3) mignąć długimi 4 razy (system zasygnalizuje wejście mignięciem diody skrzyni i piknie alarmem)
4) wprogramować 5 kluczyków poprzez naciskanie guzika otwórz albo zamknij każdego pilota (jeżeli mamy dwa to któryś trzeba powtórzyć 4 razy)
5) poczekać aż system wyjdzie (mignie diodą skrzyni i piknie alarmem)
Miałem okazję skorzystać z tej procedury. Działa :thumright: .
Mam tylko jedno pytanie gdzie jest ta dioda skrzyni biegów ( czyżby na przedzie maskownicy wybieraka biegów blisko zaślepki ręcznego zwalniania blokady skrzyni? ) bo nie zauważyłem nigdzie w zasięgu wzroku jej działania w trakcie programowania :scratch:
NO TIME TO LOSE

XJ 8 3,2 '99
ODPOWIEDZ