Cześć, Koledzy, mój DDS ma od jakiegoś czasu problem z klimą: przy ustawieniu temperatury w wariancie "auto" czyli przycisk pokrętła temperatury wciśnięty,z górnych nawiewów wieje cały czas prawidłowa chłodna bryza, natomiast z dolnego,"nożnego" nawiewu, po krótkiej chwili chłodu stopniowo temperatura rośnie,aż do pełnego grzania. Objaw ten ustępuje, gdy wyciągnie się przycisk temperatury czyli do pozycji " manual"- wtedy grzanie z dołu zamienia się w chłodzenie, ale tak działa wyłącznie, gdy temp.ustawiona jest na minimum czyli 65 F, a przy nawet lekkim przesunięciu w stronę 70 F znów z dołu zaczyna się dmuchanie gorącym powietrzem. Nie zmienia nic przesuwanie suwaka "Air" w żadną stronę.Czynnik klimy świeżo uzupełniony.
Proszę o radę
Pozdrawiam Kris
[SERIA] XJ 3 Seria problem
Moderator: V12
[SERIA] XJ 3 Seria problem
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez Krisgaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Daimler Double Six, 1991
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Ten objaw jest obecny chyba od samego początku- auto mam od roku, wcześniej nie zwracałam szczególnej uwagi,bo DDS jeździ tylko od wiosny do jesieni w ładną pogodę. Nie potrafię znaleźć związku tego grzania od dołu z temperaturą zewnętrzną,po prostu rzeczywiście w lipcu było b.gorąco i wtedy grzanie nóg było trudne do zniesienia. Jeżdżę więc wg schematu- puszczam manualnie mróz,gdy robi się za zimno,wyłączam nadmuch itd. Da się tak żyć , choć moją ambicją jest,żeby ten wspaniały samochód doprowadzić do stanu na jaki ta marka zasługuje,a niewiele mu już brakuje...
Dlatego zwracam się o pomoc do szacownego Forum:)
Ps.zamówiłem już sterownik klimatyzacji- oby to pomogło.
Dlatego zwracam się o pomoc do szacownego Forum:)
Ps.zamówiłem już sterownik klimatyzacji- oby to pomogło.
Daimler Double Six, 1991
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
Swego czasu wyszedł biuletyn na temat sterowników i czujnika temperatury glikolu dokręconego do rurki nagrzewnicy.
problem ze jeśli zmieniasz sterownik albo był zmieniony sterownik powinien być tez dopasowany ten czujnik . wczesne modele miały czujnik otwarty a późniejsze zamknięty gdy temperatura osiągnie 40 stopni C. on kontrolował wentylatory ale tez miał wpływ na temperaturę. poszukam tej informacji .
problem ze jeśli zmieniasz sterownik albo był zmieniony sterownik powinien być tez dopasowany ten czujnik . wczesne modele miały czujnik otwarty a późniejsze zamknięty gdy temperatura osiągnie 40 stopni C. on kontrolował wentylatory ale tez miał wpływ na temperaturę. poszukam tej informacji .
-
- Posty: 2960
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am
mam te info , co prawda do xj40 bo w USA ser 3 zatrzymała się w 1987 i to tylko, z R6 te v12 były tylko sprowadzane do Kanady .
czujnik był czerwony albo czarny . czasami były niebieskie zamiast czerwonych
mam oprócz # Jaguara numery fabryczne sterowników . plus kolory drutów do czujników . czyli 1 sterownik # Jaguara
2 sterownik # fabryczny
3 czujnik - kolor i # Jaga
4 przewody do czujnika.
1 cac8032 , 36900200 , czerwony jlm763 , szary i czarny,
2 dac7601 ,36905633 , czarny jlm2121 ,zielony i czarny,
3 jlm2211 ,36003557 ,czerwony lub niebieski jlm 763, szary i czarny,
4dbc5722 ,36005680 , czarny jlm2121 , zielony i czarny.
czujnik był czerwony albo czarny . czasami były niebieskie zamiast czerwonych
mam oprócz # Jaguara numery fabryczne sterowników . plus kolory drutów do czujników . czyli 1 sterownik # Jaguara
2 sterownik # fabryczny
3 czujnik - kolor i # Jaga
4 przewody do czujnika.
1 cac8032 , 36900200 , czerwony jlm763 , szary i czarny,
2 dac7601 ,36905633 , czarny jlm2121 ,zielony i czarny,
3 jlm2211 ,36003557 ,czerwony lub niebieski jlm 763, szary i czarny,
4dbc5722 ,36005680 , czarny jlm2121 , zielony i czarny.